Surfcamp in Nederland

De zon gaat weer lekker schijnen en de zee is al heerlijk opgewarmd. Dat betekent bij Dreams Surfschool, dat het weer tijd is voor de zomervakantie surfcamp’s. Tijdens een Surfcamp bij Dreams Surfschool ga je allerlei leuke activiteiten doen op het strand en natuurlijk zoveel mogelijk surfen!
Een Surfcamp dag begint om 9.30 en duurt tot 17.30. We hebben dus heel de dag de tijd om te powerkiten, longboarden, skimboarden, bodyboarden, strandjutten of een creatieve activiteit zoals het maken van Jutkunst en Graffiti. We gaan iedere dag wat anders doen, je leert dus elke keer wat anders! Het Dreams Surfcamp gaat altijd door, we hebben voor alle weer scenario’s een oplossing! Bij hoge golven gaan we lekker bodyboarden en bodysurfen, dat is echt super leuk om te doen (en veiliger). Je hoeft niet ver van huis, want een surfcamp in Nederland is ook gewoon super gaaf! Dus heb je zin om lekker mee te doen met een van de Surfcamps bij Dreams? Schrijf je dan snel in voor een van onze surfcamps in de zomervakantie.

Actuele informatie over de SurfCamp data kun je vinden op als hier klikt.

De data voor 2023 zijn:

• Surfcamp 1 | ma 10 t/m wo 12 juli

• Surfcamp 2 | do 13 t/m za 15 juli
  • Surfcamp 3 | ma 17 t/m wo 19 juli
  • Surfcamp 4 | do 20 t/m za 22 juli
  • Surfcamp 5 | di 25 t/m vr 28 juli
  • Surfcamp 6 | di 1 t/m vr 4 aug
  • Surfcamp 7 | ma 7 t/m wo 9 aug
  • Surfcamp 8 | do 10 t/m za 12 aug
  • Surfcamp 9 | ma 14 t/m wo 16 aug
  • Surfcamp 10 | do 17 t/m za 19 aug

Waarom je dit kamp moet kiezen!
Het strand van Ter Heijde is rustig en een écht sport strand. Je kunt er heerlijk surfen, skimboarden, strandjutten en powerkiten. De zomerkampen zullen plaatsvinden op het strand van Ter Heijde waarbij Dreams Surfschool het verzamelpunt is. Naast onze vaste winkel in Ter Heijde, is de surfschool van april t/m oktober ook op het strand terug te vinden. Ter Heijde is een klein dorpje aan de kust in Zuid Holland, regio Westland met een mooi breed sportstrand. Je kunt bij Dreams gratis parkeren voor de deur. Lees meer over de omgeving.