Wij willen surfles in de winter!

Ok, dat begrijpen wij bij Dreams Surfschool helemaal… wij surfen zelf namelijk vaak in de winter. De kou en wind maken namelijk niet veel uit als er mooie golven zijn… Dan gaan we gewoon!

We weten dat de SurfKids het liefst altijd willen gaan surfen. Maar ja, wat als het water zou koud is in de winter? De oplossing: Dreams SurfKids Zwembadles
Dan gaan we gewoon naar het zwembad om surfles te geven. Nee geen golfslagbad, maar het sportbad in Monster. Net als vorig jaar starten wij het seizoen weer in het zwembad, om alvast weer even ‘in vorm’ te komen.

In het zwembad leren de SurfKids alle basis trucjes op vlak water, krijgen conditie training, reddingszwemmen, onder water zwemmen en balanstraining. Zonder de afleiding van de zee en het strand vol wandelaars en met alle andere SurfKids die alvast willen starten.

Vorig jaar hebben we een aantal lessen gegeven in het zwembad en dat was erg gezellig en super leerzaam! Dit jaar breiden we de lessen uit voor de SurfKids die vorig jaar meegedaan hebben en starten we opnieuw met de lessen voor de nieuwe SurfKids. Het is natuurlijk geweldig om de groep weer bij elkaar te hebben, de groten en de kleintjes en zelfs broertjes en zusjes van SurfKids die al langer ‘op surfen’ zitten bij Dreams.
We hopen ook dit jaar weer een groepje nieuwe leden te verwelkomen, dus schrijf je alvast in!

Nieuwsgierig geworden naar de surflessen voor kinderen in het zwembad? Kijk dan hier het filmpje van vorig jaar:

De surfkids surfles in het zwembad wordt gegeven op zondag 30 maart* van 17:30-18:30 en op zondag 6 en 13 april van 16:30-17:30. De lessen kosten € 15,00 per les, bij reservering van 3 lessen.

In april starten we voor de surfkids weer met surflessen in zee en we hopen dat het water dan al wat warmer is. En zo niet, dan trekken we allemaal schoentjes en handschoentjes aan. Hoe dan ook. Wij zijn er klaar voor! Wil je ook graag meedoen met de surfkids surfles voor kinderen? Dat kan! In de Dreams Surfschool agenda staat het lesprogramma aangegeven en bij Surfkids staat meer informatie over de surfkids surfles.

Je kunt je direct per email aanmelden. Je ontvangt dan van ons een email met meer informatie.

* Voor lezers in de toekomst, actuele data vind je hier.