Dreams Team

Het team van Dreams bestaat uit gepassioneerde sportievelingen die graag buiten zijn. We stellen ze aan je voor:

Daan Dreams Surfschoolmanager

Daan

Daan is onze manager bij de surfschool. Hij is er eigenlijk altijd. Daan is altijd blij en hij maakt altijd overal een feestje van!

Paul Groenheijde

Paul

Paul is Dreams samen met zijn broer gestart. Hij geeft al meer dan 20 jaar skatelessen en surflessen en is dagelijks in zee te vinden.

Dreams Team - Roy Mosterd

Roy

Roy is vaak achter de schermen bezig bij Dreams. Hij is onze huisfotograaf en was de laatste jaren het vaste gezicht in de shop.

Mikel

Mikel kwam al bij Dreams toen hij als 10 jarige met de SurfKids meedeed. Inmiddels is Mikel een van onze vaste instructeurs kan hij alle lessen geven.

Alex Dreams Instructeur

Alex

Alex is een van onze lifeguards en is een echte sportfanaat. Hij heeft al op mooie plekken gesurft, waaronder in Costa Rica.

Dreams Team - Thom

Thom

Thom is een alleskunner en is een oude ziel in een jonge lichaam. Hij werkt soms in de shop en weet dus alles over surfboards en skateboards.

Ronald Dreams Instructeur

Ronald

Ronald is onze langste instructeur en functioneert ook heel goed als levend klimrek tijdens kinderfeestjes.

Sven Dreams Instructueur

Sven

Sven is altijd enthousiast met alles wat hij doet. Of het nou surfen of skaten is, of fotograferen. Hij weet zijn energie goed over te brengen op zijn leerlingen.

Samuel

Samuel was ooit een van de eerste SurfKids en geeft nu inmiddels zelf al een tijdje les bij Dreams. Zijn surfstijl is onmiskenbaar!

Dreams Team - Mauri

Mauri

Mauri is een Dreams original. Hij zat namelijk bij de allereerste groep SurfKids van Dreams! Hij geeft de graffiti workshops en is leider op het Surf & Camp.

Stef

Stef komt al jaren bij Dreams over de vloer. Hij behoord tot de Nederlandse surf-top en brengt zijn skills nu over aan de Dreams Shredders.

Elijah Surfinstructeurs

Elijah

Elijah is een echte Shredder. Het is altijd tof om met hem in het water te liggen. Je kunt heel veel van hem leren. Ook op een skateboard

Marin

Marin heeft zelf les gehad bij Dreams en geeft inmiddels surfles aan de allerkleinsten van de SurfGuppies. De kids zijn gek op haar.

Dreams Team - Moos

Moos