Kinderfeestje Binnen

Hittegolf, regen, zomer of winter… Bij Dreams is het altijd een feestje!

Bij Dreams zijn we op alles voorbereid en kun je je kinderfeestje binnen houden. Hittegolf, regen, zomer of winter, bij ons kun je altijd terecht voor je kinderfeestje!

Binnen

Hittegolf, regen, zomer of winter… Bij Dreams is het altijd een feestje!

Skateboarden

Skateboarden met je vriendjes in ons privé indoor skateparkje. Onder begeleiding leer je je eerste truukjes op het skateboard!

Freerunnen

Tijdens een Kinderfeestje Freerunnen leer je lekker springen, klimmen en klauteren in onze eigen Indoor Playground.

Jutkunst

En ben je creatief en hou je ervan om iets met je handen te maken past de creatieve workshop jut-kunst helemaal bij jou!

Graffiti Art

Heb jij altijd al eens willen weten hoe je met graffiti spuitbussen een mooi kunstwerk kan maken? Dan is dit feestje helemaal wat voor jou!

Onze kinderfeestjes kunnen uitgebreid worden één van onze andere leuke activiteiten, je mag zelf kiezen wat je leuk lijkt! Een verjaardagsfeestje kan dus naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje af te sluiten met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). Taart van Homemade Dreams (brownie 17,50 of kwarktaart aardbeien 15,00).

Over de locatie:
Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving, met een breed strand waar lekker gesport kan worden. Lees meer over de omgeving.