• 1 freerunning instructeur per 10 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs

€ 140,-

Freerunning Kinderfeestje

Tijdens het freerunning kinderfeestje leer je lekker springen, klimmen en klauteren, bij Dreams Playground. Freerunning is een sport die je buiten kunt beoefenen, dan gebruik je de straat als parcours. Je klimt op verschillende obstakels en maakt vloeiende bewegingen om zo naar het volgende obstakel te komen. Na een freerunning les is buiten spelen nooit meer hetzelfde, overal zie je mogelijkheden om te freerunnen. Wij leren je ook veilig landen. Waar wacht je nog op?

Het freerunning kinderfeestje wordt gegeven door onze getalenteerde freerunners. Met het grootste gemak springen zij van een muur of klimmen zij op een dak. Geen straat of speeltuin is meer hetzelfde na een freerunning les de Dreams instructeurs. Ze steken je aan met hun enthousiasme en voor je het weet hang je zelf aan een klimrek of speel je apenkooi op straat! Verleg je grenzen en overwin je angst!

Bij dit freerunning kinderfeestje gaan we los bij Dreams Playground, wil je liever buiten freerunnen, kijk dan hier op de website. Het verjaardagsfeestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Het kinderfeestje freerunning kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jongleren of graffiti en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op.

Kosten: € 140,00 (t/m 10 kids) / € 115,00 (t/m 5 kids)
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 5 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 freerunning instructeur per 10 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs, mail ons in dit geval voor een prijsopgave.

Professionele begeleiding freerunning instructeur. Bij huur van de hal, uiteraard ook de faciliteiten van de hal.

Gemakkelijk zittende kleding en zaalschoenen die vast kunnen.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Freerunning is behalve rennen, springen en klimmen ook goed leren landen na een sprong. We leren de kinderen veilig vallen, wat bij alle sporten goed van pas komt. We stimuleren kinderen hun grenzen te verleggen, maar ze mogen natuurlijk hun eigen grenzen aangeven.

Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Onze eigen indoor locatie Dreams Playground is in Monster.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.