• Tijdsduur: 1,5 uur

• 1 skateboardleraar per 5 kinderen

€ 140,-

Kinderfeestje Skateboarden indoor

Het skateboard kinderfeestje bij Dreams Skateschool is super cool. Als je al kan skateboarden leer je nieuwe trucjes en als je nog nooit op een skateboard gestaan hebt kun je na de les meer dan je had durven dromen!

Lijkt het jou ook cool om beter te leren skateboarden met je vriendjes? Kom dan met je kinderfeestje naar Dreams Skateschool!

Een eigen skateboard van is een super mooi verjaardagskado, zoals bijvoorbeeld deze complete skateboards. Tip: vraag Dreamsshop kadobonnen aan iedereen die naar jouw feestje komt. (voor een skateboard, helm, beschermers)

Wat leer je?

Tijdens het kinderfeestje skateboarden indoor leer je op een leuke en veilige manier (beter) skateboarden. Natuurlijk leer je eerst wat over de verschillende skateboards en de skateboardgeschiedenis. Daarna krijgen de kinderen die nog nooit hebben geskateboard basisuitleg en uitleg over de veiligheid, terwijl de kinderen met ervaring even kunnen ‘warm skaten’. Vervolgens kunnen we het hele skatepark gebruiken om nieuwe dingen te leren.

Niveau

Sommige kids leren indroppen, andere een ollie of zelfs een kickflip. We passen het niveau aan de verschillende kinderen. Iedereen leert op deze manier iets en dit gebeurd allemaal onder begeleiding van een ervaren skateboardleraar van Dreams Skateschool. Het kinderfeestje skateboarden indoor wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Kosten: € 140,00 (t/m 8 kids) / € 115,00 (t/m 5 kids)
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 6 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 skateboardleraar per 5 kinderen.

Skateboards, beschermers, helmen en professionele begeleiding skateleraar en heel veel lol.

Gemakkelijk zittende kleding en schoenen die vast kunnen. Eventueel een drankje voor tijdens de les. Heb je een eigen skateboard, helm en/of beschermers? Neem ze dan mee!

Wil je graag je eigen skateboard, beschermers en/of helm kopen? Wij helpen je graag bij het maken van een goede keuze bij Dreamsshop in Ter Heijde (of online)!

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. Bij ons is het dragen van beschermers en een helm verplicht tijdens de lessen. Ook als je al kan skaten. Bij skateboarden hoort vallen. Zonder vallen kun je niet leren skateboarden. Gelukkig hebben we beschermers en pleisters.

Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee en sinds kort hebben wij hier vlakbij ons eigen Dreams indoor skatepark in Monster.  Toch liever buiten skaten? Dat kan ook! Lees hier dan meer over kinderfeestje skateboarden buiten.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.