• Tijdsduur: 1,5 uur

• Leeftijd: vanaf 8 t/m 14 jaar

• 2 begeleiders per 10 personen.

€ 190,-

Kinderfeestje Graffiti Art

Heb jij altijd al eens willen weten hoe je met graffiti spuitbussen een mooi kunstwerk kan maken? Dan is dit kinderfeestje graffiti helemaal wat voor jou! Tijdens het kinderfeestje graffiti leer je het verschil tussen kunst en geklieder. Onder professionele begeleiding leer je zelf een eigen graffiti tekening te maken, die natuurlijk mee naar huis gaat!

Aanvullende informatie

Bij het graffiti kinderfeestje leer je onder andere lijnen trekken, het inkleuren van vlakken, het maken van kleur overlopen, het gebruik van stencils en het opzetten en uitwerken van letters. Uiteraard wordt er ook aandacht besteed aan de veiligheid bij het gebruik van spuitbussen. Bij het graffiti kinderfeestje maakt iedereen zijn eigen canvas doek (40x30cm) en de jarige een XL canvas doek (80x60cm), heel cool om thuis aan de muur in je kamer te hangen! Natuurlijk neem je jouw kunstwerk mee naar huis na afloop van het feestje.

Wij geven het graffiti kinderfeestje in ons creatief atelier Dreams Playground in Monster. Wil je toch liever buiten leren graffiti spuiten? Kijk dan hier. Het graffiti kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jongleren of freerunnen en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op.

Kosten: € 190,00 (t/m 10 kids) / € 160,00 (t/m 5 kids)
Meerprijs XL  doek (80x60cm) € 5,00 p.p. (behalve de jarige)
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 8 t/m 14 jaar
Wij hanteren 2 begeleiders per 10 personen.

Materiaal (doeken 40x30cm), schortjes met mouwen, mondkapjes, handschoenen en begeleiding van ervaren kunstenaar en natuurlijk heel veel lol.

Gemakkelijk zittende kleding wat een beetje vuil mag worden.

Wij zorgen voor beschermende kleding, handschoenen en mondkapjes en met de juiste instructies van onze instructeurs is graffiti veilig.

Dreams Playground in Monster. Een creatief atelier en speelruimte voor alle leeftijden.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.