• 1 begeleider per 5 kinderen bij Jut-Kunst en 1 begeleider per 10 kinderen bij Strandjutten. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

€ 140,-

Jutkunst Kinderfeestje

Lekker creatief aan de slag met een kinderfeestje jutkunst. Mooie schelpen, drijfhout of vrolijk gekleurd plastic, er is zoveel moois te vinden op het strand! Voor je het weet maak jij ook een stoer monster of een kunstwerk voor aan de muur. Hou je ervan om te knutselen en mooie dingen te maken? Dan komt het wel goed met dit creatieve kinderfeestje!

Bij mooi weer is Jut-Kunst buiten, bij minder mooi weer in het atelier van Dreams Playground.

Wordt het een plastic monster of toch liever iets om op te hangen? Het is helemaal aan jou, je mag alles maken wat je zelf kan verzinnen bij het kinderfeestje jutkunst. Met lijm, stiften, touw en gereedschap mag je zelf aan de slag onder begeleiding van Suus, van studiosterk.

Je kunt aan de slag met de spullen van de strandjutter, er staan bakken vol met drijfhout, gekleurd plastic in alle soorten, kleuren en gekke vormen en meters vislijn, maar…. Het leukste is natuurlijk aan de slag gaan met de spullen die je zelf op het strand gevonden hebt. Daarom kun je je kinderfeestje Jutkunst goed combineren met het kinderfeestje strandjutten, waar je zelf op zoek gaat naar drijfhout, mooie schelpen en aangespoeld plastic. Dan ga je eerst even lekker uitwaaien op het strand en daarna rustig aan de slag met de mooie dingen die je gevonden hebt. Als het mooi weer is gaan we natuurlijk gewoon buiten knutselen! Het kinderfeestje Jutkunst wordt feestelijk afgesloten met een glas limonade en een Dreams goodie voor alle kids! En natuurlijk mag je wat je gemaakt hebt mee naar huis nemen.

Het kinderfeestje Jutkunst ook kan uitgebreid worden met andere clinics zoals bijvoorbeeld surfenjonglerenlongboarden en nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 140,00 (t/m 10 kids) / € 115,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 13,00 p.p.
Tijdsduur 1,5 uur
Kosten combi feestje Strandjutten + Jut-Kunst: € 170,00 (t/m 10 kids) / € 135,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 16,00 p.p.
Tijdsduur: combi feestje 2 uur
Leeftijd: vanaf 6 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 begeleider per 5 kinderen bij Jut-Kunst en 1 begeleider per 10 kinderen bij Strandjutten. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

Materiaal (gejutte materialen, knutsel spullen), begeleiding van ervaren kunstenaar en heel veel lol.

Gemakkelijk zittende kleding wat een beetje vuil mag worden. Bij het strand is het vaak wat frisser, dus neem een extra trui mee.

Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving, met een breed strand waar lekker gesport kan worden. Door de unieke ligging vlakbij de Zandmotor (door zandopspuiting ontstaan) spoelen hier net wat vaker bijzonderheden aan. Jut-Kunst wordt gegeven óf bij Dreams Surfschool op het strand óf bij minder mooi weer indoor bij het atelier van Dreams Playground in Monster.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.