Kinderfeestje op straat

Buitenspelen. Wij zijn er gek op!

Bij Dreams kun je je kinderfeestje buiten houden met allerlei sport activiteiten. Wij zorgen ervoor dat jouw kinderfeestje een feestje wordt om nooit te vergeten. Je kunt met Dreams gaan skateboardenlongboardenfreerunnen en  BMX-en.

Straat

Buitenspelen op straat. Wij zijn er gek op!

Bij Dreams kun je je kinderfeestje buiten houden met allerlei sport activiteiten. Wij zorgen ervoor dat jouw kinderfeestje een feestje wordt om nooit te vergeten. Je kunt met Dreams gaan skateboarden, longboarden, freerunnen, BMX-en, graffiti en jongleren.

Skateboarden

Lijkt het jou ook cool om beter te leren skateboarden met je vriendjes? Dan zit je goed bij Dreams!

Longboarden

Het longboard kinderfeestje bij Dreamsskateschool is super cool. Na de les kun je meer dan je had durven dromen!

Freerunnen

Tijdens een Kinderfeestje Freerunnen leer je lekker springen, klimmen en klauteren in de buitenlucht. Super gaaf!

Bmx’en

Heb jij altijd al willen leren tricken en fietsen op een echte BMX? Dan is een BMX kinderfeestje echt wat voor jou!

We kunnen het kinderfeestje buiten houden bij Dreams in Ter Heijde (m.u.v. skateboarden en BMX-en) of bij jou in de buurt. Skateboarden en BMX-en op een skatepark, Freerunnen in de speeltuin of Jongleren in de achtertuin. Bij Dreams is niets te gek, zolang we maar lekker buiten zijn.

Je kunt alle stoere buitensport activiteiten met elkaar combineren, of met een strandactiviteit zoals bijvoorbeeld vliegeren met echte powerkites of skimboarden in de branding van de zee. Je kunt bij Dreams je cadeautjes uitpakken en lekker een stuk taart eten of je feestje afsluiten bij Dreams Beachhouse met patatjes of poffertjes eten op het strand (april t/m september). Hoe dan ook, wij zijn op alles voorbereid!