• Leeftijd: vanaf 7 jaar

€ 170,00 (t/m 10 kids)
€ 135,00 (t/m 5 kids)

Kinderfeestje BMX-en Off Road

Heb jij altijd al willen leren tricken en fietsen op een echte BMX? Dan is een kinderfeestje BMX Off Road echt wat voor jou! Op een normale fiets rijden kun je vast allang, dus truukjes doen is natuurlijk wat je wil! Voor je het week vlieg je op je BMX fiets door de lucht of  doe je coole tricks. Het wordt het coolste kinderfeestje ooit!

Tijdens het kinderfeestje BMX-en leer je op een leuke en veilige manier fietsen op een BMX. Dit doen we in het duingebied rondom Ter Heijde. Je gaat na een stukje fietspad Off Road om te crossen. Er zijn toffe trails om op te oefenen, scherpe bochten, afdalingen en hobbels om over te springen. We passen het niveau aan de leeftijd en capaciteit van de kinderen. Iedereen leert op deze manier iets en dit gebeurd allemaal onder begeleiding van een ervaren instructeur van Dreams.

Het verjaardagsfeestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Kosten: € 170,00 (t/m 10 kids)
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 7 jaar (met fiets-ervaring natuurlijk)
Wij hanteren 1 BMX instructeur per 5 kinderen.

BMX fietsen, beschermers, helmen en professionele begeleiding BMX instructeur.

Gemakkelijk zittende kleding en schoenen die vast kunnen.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste BMX materialen, die goed onderhouden worden. Bij ons is het dragen van beschermers en een helm verplicht tijdens de BMX les. Ook als je al kan fietsen.

Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, middenin een mooi duingebied. Hier kunnen we over de fietspaden en ruiterpaden crossen met de BMX fietsen. Er zijn afdalingen en heuveltjes om over te springen en platte stukken om flat land tricks te oefenen.

Navigatie:
Plein Prins Willem III kruising Karel Doormanweg.
Parkeren fiets kan bij de Karel Doormantrap. Parkeren auto kan gratis in de omgeving m.u.v. vergunninghoudersplekken.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.