• Tijdsduur: 1,5 uur

• Leeftijd: vanaf 5 t/m 14 jaar

• 1 freerunning instructeur per 10 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

€140,-

Freerun Kinderfeestje

Tijdens het freerun kinderfeestje leer je lekker springen, klimmen en klauteren in de buitenlucht. Freerunnen is een sport waar je geen materiaal voor nodig hebt, want je gebruikt de straat als parcours. Je klimt op verschillende obstakels en maakt vloeiende bewegingen om zo naar het volgende obstakel te komen. Na een freerunning les is buiten spelen nooit meer hetzelfde, overal zie je mogelijkheden om te freerunnen. Wij leren je ook veilig landen. Waar wacht je nog op?

Het freerun kinderfeestje wordt gegeven door onze getalenteerde freerunners. Met het grootste gemak springen zij van een muur of klimmen zij op een dak. Geen straat of speeltuin is meer hetzelfde na een freerunning les de Dreams instructeurs. Ze steken je aan met hun enthousiasme en voor je het weet hang je zelf aan een klimrek of speel je apenkooi op straat! Verleg je grenzen en overwin je angst! Bij het freerun kinderfeestje kunnen we ook slacklinen (soort koortdansen op een spanband), zo kun je je balans oefenen. Het verjaardagsfeestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Het freerun kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jonglerengraffiti of strandjutten en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 140,00 (t/m 10 kids) / € 115,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 13,00 p.p.
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 5 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 freerunning instructeur per 10 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

Professionele begeleiding freerunning instructeur en waar mogelijk een slackline.

Gemakkelijk zittende kleding en schoenen die vast kunnen

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Freerunning is behalve rennen, springen en klimmen ook goed leren landen na een sprong. We leren de kinderen veilig vallen, wat bij alle sporten goed van pas komt. We stimuleren kinderen hun grenzen te verleggen, maar ze mogen natuurlijk hun eigen grenzen aangeven.

Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving. Vlakbij Dreams is een flinke speeltuin met zachte rubberen tegels, perfect om goed te leren landen, daarnaast hebben we hele uitdagende routes voor alle leeftijden en niveau’s van freerunning.

Je kunt er ook voor kiezen om het feestje bij jou in de buurt te houden, misschien weet je wel een mooi park of speeltuin waar je zou willen oefenen.
*Vanaf 10km buiten Ter Heijde worden vervoerskosten berekend.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.