• 2 begeleiders per 10 personen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

€190,-

Graffiti Kinderfeestje

Heb jij altijd al eens willen weten hoe je met graffiti spuitbussen een mooi kunstwerk kan maken? Dan is dit graffiti kinderfeestje helemaal wat voor jou! Tijdens het graffiti kinderfeestje leer je het verschil tussen kunst en geklieder. Onder professionele begeleiding leer je zelf een eigen graffiti tekening te maken, die natuurlijk mee naar huis gaat!

Bij het graffiti kinderfeestje leer je onder andere lijnen trekken, het inkleuren van vlakken, het maken van kleur overlopen, het gebruik van stencils en het opzetten en uitwerken van letters. Uiteraard wordt er ook aandacht besteed aan de veiligheid bij het gebruik van spuitbussen. Bij het graffiti kinderfeestje maakt iedereen zijn eigen canvas doek (40x30cm) en de jarige een XL canvas doek (80x60cm), heel cool om thuis aan de muur in je kamer te hangen! Wij geven het graffiti kinderfeestje bij voorkeur buiten, bij Dreams Surfschool op het strand. Natuurlijk neem je jouw kunstwerk mee naar huis na afloop van het feestje.

Het graffiti kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jonglerenfreerunnen of longboarden en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 190,00 (t/m 10 kids) / € 160,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 17,50 p.p.
Meerprijs XL  doek (80x60cm) € 5,00 p.p. (behalve de jarige)
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 8 t/m 14 jaar
Wij hanteren 2 begeleiders per 10 personen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

Materiaal (doeken 40x30cm), schortjes met mouwen, mondkapjes, handschoenen en begeleiding van ervaren kunstenaar en natuurlijk heel veel lol.

Gemakkelijk zittende kleding wat een beetje vuil mag worden. Neem een extra trui mee, dat zit fijner dan een jas

Wij zorgen voor beschermende kleding, handschoenen en mondkapjes en met de juiste instructies van onze instructeurs is graffiti veilig.

Dreams Events is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving, met een breed strand waar lekker gesport kan worden. Het graffiti feestje wordt gegeven op het strand bij Dreams Surfschool als het weer het toelaat (maart t/m oktober).

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.