• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 5 t/m 14 jaar

• 1 jongleer instructeur per 10 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs

€ 90,-

Jongleer Kinderfeestje

Het kinderfeestje jongleren is veel meer dan alleen maar gooien met ballen! Bij het jongleren gaat het allemaal over handigheid. Je leert bij het kinderfeestje jongleren onder andere jongleren met jongleer ballen, diabolo, devil sticks en chineese bordjes. We maken er altijd één groot feest van, het lijkt wel een circus! Dat is toch het allerleukste!

Jongleerspullen is ook een heel tof verjaardagskado, zoals deze bij Dreamsshop. Tip: vraag Dreamsshop kadobonnen aan iedereen die naar jouw feestje komt.

Aanvullende informatie

Het jongleer kinderfeestje is één en al kunst en vliegwerk, concentratie, veel lol en is ook nog eens heel goed voor je oog-hand coördinatie! We maken er één groot circus van, met allerlei jongleer artikelen en een slackline. Bij het jongleer kinderfeestje beginnen we altijd met een makkelijke oefening en gaan steeds een stapje verder, zodat het voor iedereen mogelijk wordt om te leren jongleren. Bij slacklinen komt het aan op je gevoel voor balans, onder begeleiding van een doorgewinterde sporter van Dreams leer je balanceren op een gespannen band. Vergelijk het met koorddansen in het circus, maar dan voor beginners, de hoogte is slechts enkele centimeters boven de grond. Moeilijk? Nee hoor. Stapje voor stapje wordt je handig en na verloop van tijd dans je van links naar rechts. Één ding is zeker, je gaat met een grote glimlach naar huis!

Het verjaardagsfeestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Het jongleer kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke activiteiten zoals longboardenfreerunnen of strandjutten en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

!

Kosten: € 90,00 (tot 10 kids)
Tijdsduur: 1 uur
Leeftijd: vanaf 5 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 jongleer instructeur per 10 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs, mail ons in dit geval voor een prijsopgave.

Diverse jongleer materialen (diabolo, jongleer ballen, devil sticks, poi en chineese bordjes) en professionele begeleiding jongleer instructeur.

Alle gebruikte jongleer artikelen zijn ook verkrijgbaar in onze winkel, Dreamsshop. Dan weet je meteen wat je voor je verjaardag kan vragen!

Gemakkelijk zittende kleding en zin in een feestje!

Dreams is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving. Je kunt leren jongleren op het strand bij Dreams Surfschool, lekker met je voeten in het zand.

Je kunt er ook voor kiezen om het feestje bij jou in de buurt te houden, misschien weet je wel een mooi park of speeltuin waar je zou willen oefenen. En ja, zelfs thuis in de achtertuin kun je leren jongleren!
Vanaf 10km buiten Ter Heijde worden vervoerskosten berekend.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.