• 1 longboard leraar per 5 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

€140,-

Kinderfeestje Longboarden

Het kinderfeestje longboarden bij Dreams Skateschool is super cool! Downhill longboarden met de wind door je haren en een glimlach op je gezicht. Als je al kan longboarden leer je nieuwe truukjes en als je nog nooit op een longboard gestaan hebt kun je na de les meer dan je had durven dromen! Lijkt het jou ook cool om beter te leren longboarden met je vriendjes en/of vriendinnetjes? Kom dan je feestje vieren bij Dreams Skateschool.

Een eigen longboard van is een super mooi verjaardagskado, zoals bijvoorbeeld deze complete longboards. Tip: vraag Dreamsshop kadobonnen aan iedereen die naar jouw feestje komt. (voor een skateboard, helm, beschermers)

Longboarden is eigenlijk surfen, maar dan op straat. Het is een vloeiende vorm van skateboarden, met zachte wielen en een flexibel skateboard. Tijdens het longboard kinderfeestje leren de kinderen die nog nooit op een longboard gestaan hebben de basis van het longboarden, bochten maken en een kleine downhill maken. En de kinderen die al kunnen longboarden leren tricks, zoals een cross step, powerslide of zelfs een hang ten! Een longboard kan ook prima in plaats van een fiets een leuke manier zijn om van A naar B te komen!

Het verjaardagsfeestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Het longboard kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jonglerenfreerunnen of strandjutten en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 140,00 (t/m 10 kids) / € 115,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 13,00 p.p.
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 6 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 longboard leraar per 5 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

Longboards, beschermers, helmen en professionele begeleiding skate instructeur.
Heb je je eigen longboard? Neem ‘m dan mee! Wil je je eigen longboard? Bij Dreams Shop hebben we een ruime keuze longboards voor je in onze winkel, de meeste modellen kun je uit testen tijdens je feestje. Dan weet je meteen wat je voor je verjaardag wil hebben!

Gemakkelijk zittende kleding en schoenen die vast kunnen. Heb je een eigen longboard, helm en/of beschermers? Neem ze dan mee!

Wil je graag je eigen longboard, beschermers en/of helm kopen? Wij helpen je graag bij het maken van een goede keuze bij Dreamsshop in Ter Heijde (of online)!

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste skate materialen, die goed onderhouden worden. Bij ons is het dragen van beschermers en een helm verplicht tijdens de lessen. Ook als je al kan skaten. Bij longboarden hoort vallen. Zonder vallen kun je niet leren longboarden. Gelukkig hebben we beschermers, helmen en pleisters. De meeste kinderen vinden longboarden makkelijker om te leren dan skateboarden.

Dreams Skateschool is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. In de duinen rondom Ter Heijde kun je perfect longboarden, de glooiende fietspaden zijn ideaal om te leren longboarden. Longboarden doen we bij voorkeur op de fietspaden in de duinen bij Dreams. We starten op een rustige parkeerplaats.
Je kunt er ook voor kiezen om het longboard kinderfeestje bij jou in de buurt te houden, misschien heb je wel een mooi verlaten parkeerterrein, pleintje, park of fietspaden in de buurt waar je zou willen oefenen.
Vanaf 10km buiten Ter Heijde worden vervoerskosten berekend.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.