Kinderfeestje op het strand

Dreams Surfschool zit op het strand van Ter Heijde, een echte relax plek. We organiseren de leukste kinderfeestjes op het strand zoals golfsurfenbodyboardenskimboardenkite vliegerenstrandjutten en  schatgraven, wij zijn er gek op!

Strand

Powerkiten

Het vliegeren met een powerkite geeft een kick waar je maar geen genoeg van krijgt!

Schatgraven

Het Kinderfeestje Schatgraven betekent spanning, avontuur, samenwerken en buitenspelen in één.

Strandjutten

Met het kinderfeestje strandjutten ga je op avontuur en krijg je uitleg over dingen die op het strand te vinden zijn.

Buiten spelen en lekker uitwaaien met een kinderfeestje op het strand, wij kunnen ons niets leukers voorstellen! Voor alle leeftijden is er een geschikte strand activiteit, zoals bijvoorbeeld voor de allerkleinsten (vanaf 5 jaar) schatgraven en jongleren en voor de grotere kids (vanaf 8 jaar) vliegeren en strandjutten en natuurlijk voor iedereen met zwemdiploma’s golfsurfen en bodyboarden.

Je kunt je kinderfeestje bij het strand combineren met andere (strand) activiteiten of een creatief feestje (zoals graffiti, beach art en jut-kunst). Je kunt bij Dreams je cadeautjes uitpakken en lekker een stuk taart eten en ook je feestje afsluiten bij Dreams Beachhouse  (april t/m september). Hoe dan ook, wij zijn op alles voorbereid!