• Tijdsduur: 1,5 uur

• Leeftijd: vanaf 6 t/m 14 jaar

• Wij hanteren 1 begeleider per 10 kinderen bij strandjutten. 1 Begeleider per 5 kinderen bij Jut-Kunst.

€105,-

Strandjut Kinderfeestje

Het strandjut kinderfeestje is één groot avontuur op het strand. Er is zoveel moois te vinden! Wist jij bijvoorbeeld dat er haaieneieren aanspoelen in Nederland en hoe ze eruit zien?
Of vraag je jezelf af hoeveel verschillende schelpen er eigenlijk te vinden zijn op het strand? Tijdens het kinderfeestje strandjutten ga je op ontdekkingstocht en krijg je op een leuke manier uitleg over alle dingen die op het strand te vinden zijn.

Aanvullende informatie

Je kunt tijdens het strandjut kinderfeestje van alles verzamelen, van mooie dingen tot afval. Je mag natuurlijk alles mee naar huis nemen wat je gevonden hebt, maar wat nog leuker is om er iets moois van te maken. Dat kan ook bij Dreams, als je strandjutten combineert met jut-kunst. Hier kun je alle mooie en grappige dingen die je verzameld hebt gebruiken om iets moois van te maken.

Het strandjut kinderfeestje ook kan uitgebreid worden met andere clinics zoals bijvoorbeeld surfenjonglerenlongboarden en nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 105,00 (t/m 10 kids) / € 90,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids € 10,00 p.p.
Tijdsduur: 1,5 uur
Kosten combi feestje Strandjutten + Jut-Kunst: € 170,00 / € 135,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids € 16,00 p.p.
Tijdsduur: combi feestje 2 uur
Leeftijd: vanaf 6 t/m 14 jaar

Materiaal (jut tas tijdens jutten), begeleiding van ervaren strandjutter, limonade en heel veel lol.

Gemakkelijk zittende kleding, schoenen die vast kunnen of blote voeten, zonnebril, zonnebrandcreme en een windjack.
Hou er qua kleding rekening mee dat het op het strand altijd iets frisser is dan achter de duinen

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Dreams Beachhouse.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.