• 1 kiteleraar per 5 kinderen.
    Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

€150,-

Vlieger Kinderfeestje

Het kinderfeestje vliegeren bij Dreamssurfschool vergeet je nooit meer. De kracht van een powerkite geeft een kick waar je maar geen genoeg van krijgt! Lijkt het jou ook cool je kinderfeestje op het strand te houden en te leren vliegeren met een powerkite? Dan is Dreams dé plek voor jou!

Een powerkite is ook een super tof verjaardagskadootje! Tip: vraag Dreams kadobonnen aan iedereen die op je feestje komt!

Tijdens het vlieger kinderfeestje gaan we stap voor stap van het besturen van een kleine naar een grote vlieger. Op deze manier leert iedereen op een snelle manier goed te sturen en leer je hoe je de vlieger kan aanvoelen. Tijdens dit stoere vlieger kinderfeestje ervaar je de krachten van zo’n kite. Je voelt hoe de kracht van de vlieger jou over het strand trekt. Dit is echt een machtig lekker gevoel. Verder leer je tijdens het vlieger kinderfeestje alles wat je wil weten over vliegeren, achtergrond informatie over de wind en het weer en natuurlijk leuke truukjes zoals loopings! Bij Dreams leer je vliegeren onder begeleiding van een ervaren kiteleraar. Het vlieger kinderfeestje begint met een stukje theorie informatie met een glas limonade. Daarna gaan we lekker vliegeren met de powerkites en lol maken. Op het strand kun je lekker uitwaaien tijdens de les. Het verjaardagsfeestje wordt feestelijk afgesloten met een Dreams goodie voor alle kids!

Het vlieger kinderfeestje kan uitgebreid worden met andere leuke clinics zoals jonglerenfreerunnen of strandjutten en natuurlijk nog veel meer. Een verjaardagsfeestje kan naar eigen idee worden ingericht en gecombineerd, bij Dreams kun je alle kanten op. Ook kun je ervoor kiezen om bij Dreams Surfcafé lekker taart te eten en je cadeautjes uitpakken en je kinderfeestje te combineren met patatjes of poffertjes bij Dreams Beachhouse op het strand (april t/m september). En tot slot nog een super lekker schepijsje van Dreams Surfcafé natuurlijk!

Kosten: € 150,00 (t/m 10 kids) / € 125,00 (t/m 5 kids)
extra kids boven 10 kids: € 13,00 p.p.
Tijdsduur: 1,5 uur
Leeftijd: vanaf 8 t/m 14 jaar
Wij hanteren 1 kiteleraar per 5 kinderen. Bij meer dan 10 kinderen werken wij met extra instructeurs.

Materiaal (diverse maten powerkites, safety bar), professionele begeleiding en heel veel lol.

Gemakkelijk zittende kleding, schoenen die vast kunnen of blote voeten, zonnebril, zonnebrandcreme en een windjack. Hou er qua kleding rekening mee dat het op het strand altijd iets frisser is dan achter de duinen.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van powerkites van Peter Lynn die ook bij ons in de Dreams Shop te koop zijn. Deelname aan kitelessen kan uitsluitend als je blessure-vrij bent, mocht je twijfelen of het mogelijk is voor je, mail ons dan!
Mocht het weer tegenzitten, zodat dat het powerkiten niet door kan gaan, hebben wij een passend alternatief programma zoals longboarden, skimboarden of bodyboarden en bodysurfen. Bij een voorzien alternatief programma nemen wij altijd tijdig contact op om dit te bespreken. Kijk bij de diverse kinderfeestjes voor een omschrijving.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Dreams Beachhouse.

Betaling van het kinderfeestje kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van Karel Doormanweg 23 en het Willem III Plein, naast de kerk.