Kinderfeestje in het water

Dreams Surfschool zit op het strand van Ter Heijde, een echte relax plek. We organiseren de leukste kinderfeestjes op het strand zoals golfsurfen, bodyboarden, skimboarden, kite vliegeren, strandjutten en schatgraven, wij zijn er gek op!

Kinderfeestje in het water bij Dreams!

Alleen maar de gaafste watersporten op zee en dat als kinderfeest.

Dreams Surfschool zit op het strand van Ter Heijde, een echte relax plek. We organiseren de leukste kinderfeestjes in het water zoals golfsurfen, bodyboarden en skimboarden.
Wij zijn er gek op!

Golfsurfen

Leren surfen met je vriendjes met het leukste kinderfeestje ooit!

Bodyboarden

Het feestje bodyboarden vergeet je nooit meer.

Skimboarden

Ineens vlieg je op een skimboard door de branding!

Wat kan je allemaal doen bij Dreams?

De zee in en lekker uitwaaien met een water kinderfeestje bij Dreams, wij kunnen ons niets leukers voorstellen! Wil je met je kinderfeestje gaan surfen, dan ben je bij Dreams bij de gezelligste surfschool van Zuid Holland! Vlakbij Rotterdam en Den Haag, een goed bereikbaar vindt je het rustige strand van Ter Heijde. Dreams Surfschool is kleinschalig en van alle gemakken voorzien zoals buitendouches, gescheiden kleedkamers en lockers. Je kunt kiezen tussen golfsurfen, bodyboarden of skimboarden. Onder begeleiding van een ervaren leraar gaan jullie lekker het water in om plezier te maken en tegelijkertijd iets te leren over de zee.

Stranddagje ervan maken?

Je kunt je kinderfeestje bij het strand combineren met andere strandactiviteiten zoals powerkiten of Expeditie Dreams of een creatief feestje (zoals graffiti en jutkunst). Je kunt bij Dreams je cadeautjes uitpakken en lekker een stuk taart eten en ook je feestje afsluiten bij Dreams Surf Café. Hoe dan ook, wij zijn op alles voorbereid!