• Leuk als schooljaar afsluiting!

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• 1 surfleraar per 6 kinderen.

• Altijd een lifeguard aanwezig

Kosten: € 17,50 pp (vanaf 10 kids)

Klassenuitje Surfen

Het schooljaar zit erop en je bent op zoek naar een leuk uitje met de hele klas. Dan is er niets leuker dan een surfles bij Dreams! (Horen we vaak) Wij zorgen voor een super leuke les zodat jullie het schooljaar met een glimlach kunnen afsluiten. Kleedkamers, buitendouches, wetsuits, het is allemaal geregeld.

Voor je het weet sta je op je surfboard en pak je je eigen golven. Heb je na de les echt de smaak te pakken na het klassenuitje surfen? Dan kun je zelfs wekelijks op SurfKids bij Dreams.

Klassenuitje Surfen

Kosten: € 17,50 p.p. (vanaf 10 kids)
Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)
Leeftijd: vanaf 6* t/m 13 jaar (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)
Geen A + B diploma maar wel voldoende zwemervaring? Vraag dan de zwemverklaring aan bij de aanvraag van de les.
Er is altijd 1 surfleraar per 6 kinderen.

Materiaal (softtop surfboards en wetsuits)
Gebruik van buitendouches, gescheiden kleedkamers en lockers.
Enthousiaste en professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol!

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een Lifeguard training.
Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B. Twijfel je of je gezondheid het toelaat om deel te nemen? Neem dan contact met ons op om te overleggen.
Mocht het flink stormen zodat het surfen niet door kan gaan, hebben wij als passend alternatief programma bodyboarden.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.
Parkeren fiets: Einde Karel Doormanweg (direct voor strandopgang)
Parkeren auto: Parkeerplaats Strandweg.