• Het allerleukste schoolreisje ooit

• Stel je eigen pakket samen

• Leeftijd: vanaf 6 jaar

• Vanaf 15 t/m 150 leerlingen

• Ook voor speciaal onderwijs mogelijk

• Zee en strand activiteiten

• Speciale aantrekkelijke tarieven

Vraag ons naar de mogelijkheden

Schoolreis naar het strand

Vergeet de grote pretparken, kom met school naar zee! Heerlijk de hele dag actief zijn in de buitenlucht is veel leuker. Bij Dreams kun je diverse lessen doen zoals bijvoorbeeld surfen, powerkiten, strandjutten en freerunnen.
Wij zorgen voor een super leuke dag zodat jullie het schooljaar met een glimlach kunnen afsluiten. Lesmateriaal, kleedkamers, buitendouches, wetsuits, het is allemaal geregeld. Wil je ook een lunch erbij? Ook dat is mogelijk!

Schoolreis naar het strand

Keuze uit 20 verschillende activiteiten!
Dagvullend programma mogelijk, inclusief lunch
Leeftijd: vanaf 6 jaar

Lesmateriaal (b.v. surfboards, powerkites, BMX fietsen)
Gebruik van buitendouches, gescheiden kleedkamers en lockers.
Enthousiaste en professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol!

Kleding afgestemd op activiteiten en het weer.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste lesmaterialen, die goed onderhouden worden en werken wij met professionele instructeurs.
Twijfel je of je gezondheid het toelaat om deel te nemen? Neem dan contact met ons op om te overleggen.
Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B of vergelijkbare zwemervaring.
Mocht het flink stormen zodat een activiteit niet door kan gaan, hebben wij altijd passend alternatief programma.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.
Parkeren fiets: Einde Karel Doormanweg (direct voor strandopgang)
Parkeren auto: Parkeerplaats Strandweg.