Buiten sportdag voor basis en voorgezet onderwijs bij Dreams!

• Strand- en zee sportdag

• Speciale voordelige schooltarieven

• Passend programma op maat

• Wateractiviteiten

• Strandactiviteiten

• Strand spellen

Strand sportdag – Basisschool

strand sportdag voortgezet onderwijs

Leeftijd: vanaf 6 jaar
Activiteiten: surfen*, bodyboarden*, skimboarden*, powerkiten , jongleren, beachgames, schatgraven, Expeditie Dreams
(met zwemdiploma A + B)
Tijdsduur: dagdeel of een hele dag; wij maken graag een programma op maat!
Locatie: Dreams Surfschool op het strand in Ter Heijde

Strand sportdag – Voortgezet Onderwijs

strand sportdag basisschool

Leeftijd: alle leeftijden (met zwemdiploma A + B of vergelijkbare zwemervaring)
Activiteiten: surfen, bodyboarden, skimboarden, powerkiten, jongleren, beachgames, raften, suppen, Expeditie Dreams.
Tijdsduur: dagdeel of een hele dag; wij maken graag een programma op maat!
Locatie: Dreams Surfschool op het strand in Ter Heijde

Strand sportdag van Dreams voor middelbaar- en basis onderwijs.

Een anders-dan-anders sportdag. In plaats van slagbal en voetbal een keer surfen en vliegeren. Bij Dreams kunnen leerlingen sporten beoefenen die ze in de reguliere gymles niet tegenkomen. Er zijn verschillende programma’s mogelijk voor basis onderwijs en voortgezet onderwijs. De sportdag vindt plaats op het uitgestrekte strand van Ter Heijde.

Groepsgrootte

Je kunt bij ons terecht met groepen van 10 tot 150 kinderen en voor een halve of een hele dag-invulling. Je kunt zelf aangeven welke activiteiten er in het programma opgenomen worden. Uiteraard helpen wij graag met een passend advies en een offerte op maat. Er kan ook gewerkt worden met thema’s zoals water of teambuilding. Voor meer informatie en een vrijblijvend oriënterend gesprek kun je contact met ons opnemen.

Activiteiten op locatie

Ben je op zoek naar een sportdag op of in de buurt van jullie eigen locatie? Dat kan ook! Activiteiten zoals skateboarden, longboarden, freerunnen en BMX-en op het schoolplein of nabije skatepark. Voor een compleet overzicht van al onze activiteiten kijk bij activiteiten voor aanvullende informatie.

Over de locatie van Dreams Surfschool
Dreams Surfschool is gevestigd in Ter Heijde aan Zee, dit pittoreske vissersdorp ligt aan de Zuid-Hollandse kust tussen Hoek van Holland en Scheveningen in. Het strand van Ter Heijde is een ontspannen omgeving met een mooi breed strand, wat perfect is om te kunnen sporten. Parkeren (fiets en auto) kan gratis, vlakbij het strand. Lees meer over de omgeving.