Dreams Surfschool organiseert dit jaar wederom de Longboard Classic Surfwedstrijd.

Een classic surfwedstrijd (nu al!) die door en voor surfers gehouden wordt.

Iedereen met een surfboard boven de 9’0” is welkom. De wedstrijd is toegankelijk voor iedereen, van type ‘old guys rule’, ‘gaan als ze staan’, ‘mooi weer surfer’ tot longboardende Grommies en wedstrijd surfers.

Er wordt beoordeeld op stijl, beste nose ride, diversiteit van manoeuvres binnen 1 heat.

Daarnaast zullen wij ook prijzen uitreiken voor Best Grom, Beste Golf, Beste Nose Ride, beste samenwerking (van 2 surfers op 1 golf of board, sharing is caring)

Bonus prijs: Foto/video challenge!

Maak de mooiste foto of filmpje op de wedstrijd dag (hoeft niet tijdens de heat) en win een vette prijs!

Dreams Longboard Classic 2023

• Datum: Wordt nog aangekondigd

• Tijdsduur: hangt af van surfcondities

• Leeftijd: Alle leeftijden

Inschrijf fee € 12,50 p.p.

Longboard Classic Ter Heijde Surfwedstrijd 2023

De Longboard Classic Ter Heijde Surfwedstrijd 2023 vindt dit jaar plaats bij Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. De Longboard Classic Surfwedstrijd is een wedstrijd waarin alleen gesurft wordt op surfboards van 9ft en groter. De wedstrijd gaat om classic stijl en stoke en zal alleen door gaan bij mooie longboard omstandigheden.

Dus pak je classic longboard uit de kast of van je muur en scoor die punten!

Datum: Wordt nog aangekondigd

Gebruik locatie Dreams Surfschool. Gescheiden kleedkamers, lockers en buiten douche.
Lunch en drankje bij Dreams Beachhouse

Classic surfboard (single fin bij voorkeur) van minimaal 9 foot.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.

Betaling kan voorafgaand online. Je ontvangt een link na je reserveringsaanvraag. Wanneer de wedstrijd een GO heeft gekregen ontvang je een melding waarna je de betaling kunt doen.