Moederdag surf

Leren surfen met je moeder op moederdag, het leukste moederdag kado ooit!

• 14 mei 2023 | 11:30-13:00 | 13:30-15:00
  • Tijdsduur: 1.5 uur

• Leeftijd: Alle leeftijden (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)

• 1 surfleraar per 6 personen

vanaf €22,50-

Vier moederdag bij Dreams Surfschool!

Leren surfen met je moeder op moederdag, het leukste moederdag kado ooit!

• 12 mei 2024

• Tijdsduur: 1.5 uur

• Leeftijd: Alle leeftijden (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)

• 1 surfleraar per 6 personen

vanaf €22,50-

Moederdag Surf

Voor alle stoere moeders en kinderen is dit de leukste Moederdag cadeau ooit! Roept je moeder altijd: Dat zou ik ook wel willen? Grijp dan je kans en maak er een super leuke dag van! Deze actie geldt voor alle moeders, dus ook die met volwassen kinderen!

De Moederdag surfles is lekker laagdrempelig, dus ook heel leuk als het de eerste surfles is. Surfen is een heerlijke sportieve buiten activiteit voor alle leeftijden. Het wordt een dag waar je nog lange tijd van zal nagenieten!!

Moederdag Surf

Dit wordt de Moederdag die jullie nooit meer zullen vergeten! Jij en je stoere moeder gaan namelijk leren surfen! Dat wordt natuurlijk super, want buiten sporten is het allerleukste. En koud heb je het helemaal niet in een wetsuit. Oh en vooruit, als je vader mee wil mag dat ook. Of boek voor hem zijn eigen Vaderdag Surf!

We starten deze speciale Moederdag Surf met een korte theorie uitleg over stromingen en getijden en veiligheid. Daarna trekken jullie een wetsuit aan en vervolgens gaan we de zee op, om de theorie in praktijk te brengen. De les duurt 1,5 uur in totaal. Lol maken is natuurlijk het belangrijkste tijdens deze surfles, en geloof me, surfen werkt ook op je lachspieren! Je leert ook zeker de basis van het golfsurfen. Bijvoorbeeld peddelen voor een golf, opstaan en rechtdoor surfen op het schuim. Heb je al wat meer ervaring? Dan leer je weer wat nieuws tijdens deze les.

Het eerste ritje op een golf is magisch mooi, de meeste surfers zijn zo verslaafd aan het gevoel dat ze nooit meer zullen stoppen met surfen! Bij Dreams leer je surfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards.

Datum/tijd: 12 mei 2024

• 11:30-13:00
  • 13:30-15:00

Kosten: € 22,50 p.p.

Tijdsduur: 1,5 uur
Wij hanteren 1 surfleraar per 6 personen.
Leeftijd: Alle leeftijden (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)
Geen A + B diploma maar wel voldoende zwemervaring? Vraag dan de zwemverklaring aan bij de aanvraag van de surfles.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een lifeguard diploma. Twijfel aan je eigen fysieke conditie? Overleg dan eerst met ons, zodat we een passende les kunnen aanbieden.
Mocht het weer zó slecht zijn dat het surfen niet door kan gaan, hebben wij een passend alternatief programma zoals bodyboarden óf verzetten we de les in overleg.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.

De betaling wordt online, tijdens de boeking voldaan.