SoftToppers Surfwedstrijd 2023

Dreams Surfschool organiseert ieder jaar ter afsluiting of opening van het surfles-seizoen SoftToppers, een wedstrijd op softtops (les surfboards). Je surft deze wedstrijd dus niet op je eigen surfboard, maar op een softtop surfboard van Dreams. Daarnaast Voor iedereen toegankelijk dus!

• Planning volgt

• Datum 2023 volgt

• Leeftijd: Volwassenen, Teens en kids 5+*
    (mits in bezit van zwemdiploma A + B)

SoftToppers Wedstrijd 2023

De SoftToppers is een surfwedstrijd die door en voor surfers gehouden wordt. De SoftToppers is geen gewone surfwedstrijd, maar eentje met een typische Dreams twist. Je ontvangt bij iedere heat een willekeurige kleur lycra waaraan een softtop surfboard verbonden zit, zoals bijvoorbeeld een 5’10″ Fish, 6’0″, 7’0″, 8’0″, 9’0″ surfboard. Je weet van te voren dus nooit waarop je zal gaan surfen. Zo houden we het spannend!
Verder zijn de wedstrijdregels zoals bij alle surfwedstrijden van toepassing en surfen we in heats.

Zoals altijd bij Dreams Surfschool zijn er fun-prijzen te winnen voor bijvoorbeeld best trick, tandem surf, best wipe out, aanmoedigingsprijs en uiteraard beste surfer van de dag. Prijzen zijn er mede dankzij Dreams Shop. Het doel is lol maken! (niet winnen dus, of misschien een beetje)

Datum/tijd 2023 volgt
Dreams SurfKids: aan het einde van de surfles in de ochtend
Volwassenen, Teens en Groms tijd volgt +/- 13h
Inschrijfgeld volwassenen: GRATIS
Inschrijven kan door ons te mailen.
Tot dan! Komen kijken kan natuurlijk ook!

Gebruik softtop surfboards tijdens de wedstrijd.
Gebruik locatie Dreams Surfschool. Gescheiden kleedkamers, lockers en buiten douche.

Wetsuit, handdoek.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.