Vaderdag surf

Leren surfen met je vader, het leukste vaderdag kado ooit!

• Datum: Zondag 18 juni 2023 | 11:30-13:00 | 13:30-15:00 | 15:30-17:00

• Tijdsduur: 1,5uur

• Leeftijd: Alle leeftijden (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)

• 1 surfleraar per 6 personen.

vanaf €22,50

Vaderdag bij Dreams Surfschool!

Leren surfen met je vader, het leukste vaderdag kado ooit!

• Datum: Zo 16 juni 2024

• Tijdsduur: 1,5uur

• Leeftijd: Alle leeftijden (*mits in bezit van zwemdiploma A + B)

• 1 surfleraar per 6 personen.

vanaf €22,50

Vaderdag Surf

Voor alle stoere vaders en kinderen is dit de leukste Vaderdag ooit! Roept je vader altijd: Dat zou ik ook wel willen? Grijp dan je kans en maak er een super leuke dag van! Deze actie geldt voor alle papa’s, dus ook die met volwassen kinderen!

Vaderdag Surf is lekker laagdrempelig, dus ook heel leuk als het de eerste surfles is. Surfen is een heerlijke sportieve buiten activiteit voor alle leeftijden. Het wordt een dag waar je nog lange tijd van zal nagenieten!

Vaderdag Surf

Dit wordt dé Vaderdag die jullie nooit meer zullen vergeten! Jij en je stoere vader gaan namelijk leren surfen! Dat wordt natuurlijk super, want buiten sporten is het allerleukste. En koud heb je het helemaal niet in een wetsuit. Oh en vooruit, als je moeder mee wil mag dat ook. Of je geeft haar de volgende Moederdag een surfdag cadeau!

Wat gaan we precies doen?

We starten deze speciale Vaderdag Surf met een korte theorie uitleg over stromingen en getijden en veiligheid. Daarna trekken jullie een wetsuit aan en vervolgens gaan we anderhalf uur de zee op, om de theorie in praktijk te brengen. De surfles duurt twee uur in totaal. Lol maken is natuurlijk het belangrijkste tijdens deze les, en geloof ons, surfen werkt ook op je lachspieren! Je leert ook zeker de basis van het golfsurfen. Je leert peddelen voor een golf, opstaan en rechtdoor surfen op het schuim. Heb je al wat meer ervaring? Dan leer je weer wat nieuws tijdens deze les.

Het eerste ritje op een golf is magisch mooi, de meeste surfers zijn zo verslaafd aan het gevoel dat ze nooit meer zullen stoppen met surfen! Bij Dreams leer je surfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards.

Datum: Zondag 16 juni 2024

• 11:30-13:00
  • 13:30-15:00
  • 15:30-17:00

Wij hanteren 1 surfleraar per 6 personen.
Leeftijd: Alle leeftijden (*mits in bezit van zwemdiploma A+B)
Geen A en/of B diploma maar wel voldoende zwemervaring? Vraag dan de zwemverklaring aan bij de aanvraag van de surfles.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mocht het weer zó slecht zijn dat het surfen niet door kan gaan, hebben wij een passend alternatief programma zoals bodyboarden of bieden we een alternatieve lesdatum aan.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.

Betaling wordt vooraf gedaan online, tijdens de boeking.