SurfCamps

Droom jij er ook van om te leren surfen? Speciaal voor kids hebben wij verschillende Surfcamps in Nederland, waarbij je allebei toffel activiteiten doet en natuurlijk lekker veel surft!

• In de schoolvakanties

• 6 t/m 10 jaar

• 11 t/m 15 jaar

• Met en zonder overnachting

• Water, strand en straat activiteiten

• Meer dan 15 jaar ervaring

Surfcamps voor kids!

Droom jij er ook van om te leren surfen? Speciaal voor kids hebben wij verschillende Surfcamps in Nederland, waarbij je allerlei toffe activiteiten doet en natuurlijk lekker veel surft!

• In de schoolvakanties

• 6 t/m 15 jaar

• 12 t/m 17 jaar

15+ wordt met overnachting aangeraden

• Met en zonder overnachting

• Water, strand en straat activiteiten

• Meer dan 20 jaar ervaring

Zomer Surfcamps

Elke dag bezig zijn met surfen en leuke strandactiviteiten!

Surf & Camp

Surfen en blijven slapen bij Dreams Surfschool!

Surfcamp Mei

Doe je mee met het eerste camp van het jaar?

Vakantie activiteiten

Doe je mee?

Dreams Surfcamps in Nederland

Speciaal voor kinderen organiseren wij kleinschalige Surfcamps op het rustige strand in Ter Heijde. Leren surfen kan namelijk heel goed in Nederland. In de Noordzee zijn prima golven en het is een veilige plek om te leren surfen. Zeker voor kinderen de ideale plek om te starten met golfsurfen. Er zijn 2 leeftijdsgroepen: 6 t/m 10 jaar en 11 t/m 15 jaar. Indelen bij vrienden of familie kan op verzoek ook gewoon bij ons! Er zijn ook camps met overnachtingen voor de oudere kids!

Natuurlijk gaan we tijdens het surfcamp iedere dag surfen. Omdat surfen lekker veel energie kost gaan we het andere dagdeel andere activiteiten doen op en nabij het strand zoals powerkiten (vliegeren), longboarden, skimboarden, bodyboarden, freerunnen, bmxen, strandjutten of een creatieve activiteit zoals het maken van strandjut-kunst en graffiti. Tussen de middag lunchen we gezellig met z’n allen aan een grote tafel en we zorgen ook voor snackjes tussendoor. Wil jij nu ook naar een van de leukste surfcamps in Nederland? Lees dan verder op de pagina van één van onze camps.