Surf and Camp

• Slapen in een gezellige accommodatie

• Elke dag surfen

• Gezonde maaltijden

• Enthousiaste begeleiding

Surfcamp met overnachtingen bij Dreams Surfschool!

• Surf & Camp 1 | ma 15 t/m vr 19 juli

Surf & Camp 3 | ma 19 t/m vr 23 aug

• Tijdsduur: 10:30 dag 1 t/m 17:00 dag 5

• Leeftijd: 12 t/m 17 jaar

• 1 surfleraar per 6 personen.

€ 545,- p.p.

Surf & Camp

Ben je op zoek naar een surfcamp met overnachting in Nederland? Kom dan gezellig naar Dreams Surf & Camp! Leren surfen met leeftijdsgenootjes en op vakantie zonder je ouders. Leren surfen kan namelijk heel goed in Nederland. In de Noordzee zijn prima golven en het is een veilige plek om te leren surfen. Dit Surfcamp met overnachting is een super leuke ervaring, vol met afwisselende activiteiten en gefocust rondom surfen.

Surf & Camp is voor jongens en meiden van 12 t/m 17 jaar. Vijf dagen vol surfen, buiten sporten en chillen, wie wil dat nou niet? Natuurlijk zorgen wij voor het juiste powerfood en we hebben een hele toffe slaapplaats naast een skatepark en vlakbij het strand.

Het unieke bij Dreams Surf & Camp is dat onze instructeurs ook de camp begeleiders zijn. De dag kan daardoor heel flexibel worden ingepland. Surfen op het beste moment,zo lang als je wilt lekker skateboarden terwijl andere chillen is hierdoor gewoon mogelijk! Daarnaast ontmoet je veel mensen van jouw leeftijd met dezelfde interesse, wat elk camp weer voor een geweldige sfeer zorgt! Schrijf je in voor een super gezellig camp bij ons in Ter Heijde. Een ervaring die je niet wil missen!

Surfcamp met overnachting

Eat, Surf, Sleep, Repeat

Het voornaamste doel van Dreams Surf & Camp is dat wij jou leren surfen. Kun je al surfen? Dan leren we je nog beter surfen!

Als de omstandigheden het toelaten gaan we 2 keer per dag het water in. Daarnaast is er genoeg tijd om lekker te relaxen op het strand en wat andere echte Dreams activiteiten te leren zoals longboarden, powerkiten, skateboarden of Graffiti. Wij zorgen dat je genoeg gezond powerfood binnen krijgt en dat er altijd iets te drinken voor je klaar staat.

Het Dreams Surfcamp met overnachting gaat altijd door, we hebben voor alle weer scenario’s een oplossing! Bij hoge golven gaan we bodyboarden en bodysurfen, dat is echt super leuk om te doen (en veiliger op dat moment). Onweer? Dan verhuizen we de hele boel naar onze supervette Indoor hal in de buurt, voor zolang dat nodig is. Weinig golven? Dan gaan we suppen (stand up paddle board), raften en skimboarden. Allemaal heel cool om te doen, je zou bijna vergeten dat er geen surf is!

Dreams Surfcamp 2024

• Surf & Camp 1 | ma 15 t/m vr 19 juli

• Surf & Camp 3 | ma 19 t/m vr 23 aug

5 dagen/ 4 nachten: €545,00 pp

Tijdsduur: 10:30 dag 1 t/m 17:00 dag 5

Wij hanteren bij wateractiviteiten: 1 surfleraar per 6 personen
Voor bij andere activiteiten: 1 instructeur per 7-10 personen (afhankelijk van de activiteit)

– Materiaal (surfboards, wetsuit en alle andere benodigde les materialen zoals longboards, beschermers, powerkites, skimboards, graffiti spuitbussen, jongleerspullen enz), professionele begeleiding, gezonde maaltijden, drankjes, snacks en heel veel lol.
– Ontbijt op alle dagen m.u.v. startdag
– Lunch op alle dagen
– Diner* op alle dagen m.u.v. vertrekdag
* tijdens het surf&camp zullen we een avond gaan BBQ’en

– Zwemkleding, handdoek
– Eigen wetsuit (4/3 of 3/2) als je dat hebt
– Kleding aangepast op het weer en een extra warme trui en trainigsbroek, ’s nachts koelt het behoorlijk af soms
– Zonnebril, Zonnebrand, Petje
– Schoenen die dicht kunnen (veters/klittenband) en sokken voor longboarden en freerunnen
– Eigen longboard/skateboard als je dat hebt
– Wil je een t-shirt maken met graffiti, neem dan een blanco t-shirt mee
– Slaapspullen: luchtbed of matje, slaapzak en kussen
– Toiletspullen zoals tandenborstel, tandpasta, shampoo, deo, vaseline (tegen schuren van wetsuit)enz.

Bidon of waterfles voor als we onderweg zijn.

– Zaklamp voor ’s nachts

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een Lifeguard diploma. Deze instructeurs zorgen naast de veiligheid ook elke dag weer voor het allerbelangrijkste: plezier maken! Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B en gezond bent. Heb je geen zwemdiploma’s maar kun je wel goed zwemmen? Vraag dan de zwemverklaring aan bij je inschrijving.

Verzamelen bij: Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.

We overnachten dit jaar bij het Skatepark in Poeldijk. We hebben daar een eigen ruimte met keuken, douches, meerdere slaapruimtes en een sportveld.

Aanbetaling
Bij de inschrijving ontvangt u een inschrijfbevestiging met een link voor een aanbetaling om een plek te reserveren. (administratiekosten). Dit is 10% van het totaalbedrag.

Betaling (10 dagen)
Tien dagen voor aanvang van het gereserveerde surfcamp volgt een email met aanvullende informatie en link voor de restbetaling. Het aanbetaalde bedrag wordt in mindering gebracht van het totaalbedrag.

Wijzigen/Annuleren
Het wijzigen van de gereserveerde surfcamp data kan in overleg op basis van beschikbaarheid.
Annuleren kan kosteloos tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van het gereserveerde surfcamp, na annulering zal het aanbetaalde bedrag worden teruggestort, minus de aanbetaling.
Bij annulering tot 1 week vooraf geldt een terugbetaling van 50% van de aanbetaling, minus de aanbetaling.
Bij onverwachte medische redenen is het mogelijk op een kortere termijn te annuleren, neem in dit geval per email of telefonisch contact op om de mogelijkheden te bespreken. Wij proberen zo coulant mogelijk met deze gevallen om te gaan.