Surfcamp

Bij Dreams Surfschool kun je in de zomervakantie leren surfen op het Dreams Surfcamp. Het allerleukste surfcamp voor kinderen in Nederland!

• Elke dag het water in

• Lekkere lunch

• Sportieve en creatieve actieviteiten

• Gepassioneerde instructeurs

• Altijd een lifeguard in het water

Surfcamp voor kinderen bij Dreams Surfschool!

Elke dag surfen en andere leuke activiteiten doen op straat en op het strand.

• Zomervakantie 2024

• Tijdsduur: 09:30-17:00 (brengen vanaf 09:15 / ophalen tot 17:30)

• Leeftijd: 6 t/m 10 en 11 t/m 15 jaar

• 1 surfleraar per 6 kinderen. Strandactiviteit 1 leraar per 10 kinderen

• Altijd een lifeguard in het water

vanaf €75,- p.p.p.d.

Surfcamp Zomervakantie

Leren surfen kan namelijk heel goed in Nederland. In de Noordzee zijn prima golven en het is een veilige plek om te leren surfen. Zeker voor kinderen de ideale plek om te starten met golfsurfen. Wij hebben iedere week van de zomervakantie een zomer surfcamp voor kinderen in verschillende leeftijdscategorieën. Naast surfen doen we in het andere dagdeel andere water of strandactiviteiten zoals powerkiten. Ook gaan we een keer longboarden in de duinen en doen we een graffiti les!

Wat gaan we doen op het Dreams Surfcamp voor kinderen:

Natuurlijk gaan we tijdens het surfkamp iedere dag surfen. Het andere dagdeel gaan we andere activiteiten doen op en nabij het strand zoals bijvoorbeeld powerkiten, longboarden, skimboarden, freerunnen, BMXen, bodyboarden, strandjutten, of een creatieve activiteit zoals het maken van strandjut-kunst en graffiti. We gaan iedere dag wat anders doen, je leert dus elke keer wat anders!

Het Dreams Surfcamp gaat altijd door, we hebben voor alle weer scenario’s een oplossing! Bij hoge golven gaan we lekker bodyboarden en bodysurfen in het schuim, dat is echt super leuk om te doen (en veiliger). Zijn er een dag geen golven? Dan gaan we die dag lekker suppen (stand up paddle board), raften en skimboarden. Ook weten we 1001 spelletjes die je met een surfboard kunt doen, om zo je balans te verbeteren.

Data SurfCamps in de zomervakantie 2024:

SurfCamp 1 | ma 15 t/m wo 17 juli

SurfCamp 2 | do 18 t/m za 20 juli

SurfCamp 3 | ma 22 t/m wo 24 juli

SurfCamp 4 | do 25 t/m za 27 juli

SurfCamp 5 | di 30 juli t/m vr 2 aug

SurfCamp 6 | di 6 t/m vr 9 aug

SurfCamp 7 | ma 12 t/m wo 14 aug

SurfCamp 8 | do 15 t/m za 17 aug

SurfCamp 9 | ma 19 t/m wo 21 aug

SurfCamp 10 | do 22 t/m za 24 aug

Kosten p.p.: € 75,00 per dag of € 140,00 voor 2 dagen
€ 210,00 voor 3 dagen / € 280,00 voor 4 dagen
Voor kids vanaf 12 jaar hebben wij ook: Surf & Camp, dit is met overnachting op het strand!
Tijdsduur: 09:30-17:00 (brengen vanaf 09:15 / ophalen tot 17:30)
Leeftijd: 6 t/m 10 en 11 t/m 15 jaar

Materiaal (surfboards, wetsuit en alle andere benodigde les materialen zoals longboards, beschermers, powerkites, skimboards, bodyboards, scheppen, graffiti spuitbussen, jongleerspullen enz), professionele begeleiding, gezonde maaltijden, drankjes, snacks en heel veel lol.

– zwemkleding, handdoek
– eigen wetsuit als je dat hebt*
– buitenspeelkleding aangepast op het weer en een extra warme trui/bij regen: extra setje kleding
– zonnebril en/of petje, waterproof zonnebrand, vaseline (voor je nek, zodat het niet schuurt in je wetsuit)
– schoenen die dicht kunnen (veters/klittenband) en sokken voor longboarden en freerunnen, neem deze elke dag mee!
– eigen longboard/skateboard/helm/beschermers als je dat hebt*
– een blanco t-shirt of iets anders om te customizen tijdens de graffiti workshop
– drinkfles om water in mee te nemen tijdens activiteiten

* Niet noodzakelijk, Dreams heeft er voldoende te leen.

Vergeet je kind wel eens wat? Zet dan svp in/op alles wat er meegaat zijn/haar naam.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een lifeguard diploma. Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B en gezond bent. Heb je geen zwemdiploma’s maar kun je wel goed zwemmen? Vraag dan de zwemverklaring aan bij je inschrijving. Zijn er gezondheidsissues waarmee we rekening kunnen houden zodat je mee kan doen? Geef het dan bij inschrijving aan, dan kijken we naar de beste mogelijkheden.

Wij hanteren bij wateractiviteiten 1 surfleraar/begeleider per 5/6 kids (afhankelijk van leeftijd)
Wij hanteren bij andere activeiten 1 instructeur per 7/10 kids (afhankelijk van activiteit)

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.

Aanbetaling

Bij de inschrijving ontvang je een inschrijfbevestiging met een link voor een aanbetaling om je plekje te reserveren. Dit is 10% van het totaal bedrag.

Betalingstermijn (10 dagen voor aanvang)
Tien dagen voor aanvang van het gereserveerde surfcamp volgt een e-mail met aanvullende informatie en link voor de restbetaling. Het aanbetaalde bedrag wordt in mindering gebracht van het totaalbedrag.

Wijzigen/Annuleren
Het wijzigen van de gereserveerde surfcamp data kan in overleg op basis van beschikbaarheid.
Annuleren kan kosteloos tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van het gereserveerde surfcamp, na annulering zal het aanbetaalde bedrag worden teruggestort, minus de aanbetaling.
Bij annulering tot 1 week vooraf geldt een terugbetaling van 50% van het totaalbedrag, minus de aanbetaling.
Bij onverwachte medische redenen is het mogelijk op een kortere termijn te annuleren, neem in dit geval per email of telefonisch contact op om de mogelijkheden te bespreken. Wij proberen zo coulant mogelijk met deze gevallen om te gaan.