• 1 surfleraar per 8 kinderen.

• Altijd een lifeguard in het water

€10,- p.p.p.l

Grommets

Heb je je eigen surfboard en wetsuit en kun je al redelijk zelfstandig surfen dan kun je meedoen met de grommets surfles. Na een seizoen meedoen met de gevorderden les heb je genoeg ervaring om verder te leren tijdens de grommets surfles.

Surfen is een sport die je leert door veel te oefenen en tips te krijgen van andere surfers. Omdat wij kinderen aanmoedigen niet alleen het water in te gaan hebben wij het grommets surfteam. Een groep surfers tussen de 8 en 18 jaar die met elkaar beter leren surfen onder begeleiding van een ervaren surfcoach.

Kan je al surfen? Kom dan naar de Grommets Surfles!

Zodra je zelfstandig een golf kan pakken en down the line kan surfen wil je natuurlijk meer. Voor kinderen met eigen surfboard en wetsuit is daarom de Grommets surfles een uitkomst. De grommets surfles wordt gegeven door verschillende surfinstructeurs om zo het maximale uit een surftraining te halen. Je leert tijdens de grommets surfles nieuwe tricks zoals een cut-back, floater en duck diving.

Deze surfles voor jonge talenten wordt gegeven door onder andere wedstrijd surfers en surfcoaches, ze leren je allemaal iedere week iets nieuws. Ook wordt er gewerkt aan lichamelijke fitheid, surfen in diverse golven, hoge golven, veel wind, kleine golven, we gaan ervoor! Uiteraard zorgen wij voor veilige omstandigheden tijdens de les.

Tijdens deze grommets surfles ligt de nadruk wat meer op het maken van vordering in je surf techniek. Vind je het leuk om nóg meer te leren, dan is de grommets surfles helemaal wat voor jou!

Kosten: € 10,00 per les
Strippenkaart 10x surfkids grommets: € 95,00
Tijdsduur: 1,5 uur
Wij hanteren 1 surfleraar per 8 kinderen.
Leeftijd: vanaf 8 t/m 18 jaar

In de vakantie kunnen grommets leren surfen van de beste surfers uit Nederland tijdens het Grommet Surfcamp van Dreams Surfschool.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mocht het weer zó slecht zijn dat het surfen niet door kan gaan, hebben wij een passend alternatief programma zoals bodyboarden en bodysurfen.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Dreams Beachhouse.

Betaling van de surfkids kan voorafgaand aan het feestje per pin of contant worden gedaan bij Dreams Shop. Dreams Shop bevindt zich op de hoek van het Willem III Plein en Karel Doormanweg, naast de kerk.