• Data 2023: volgt zsm

• 1 surfcoach per 8 kids

vanaf € 125,00 pp

Surfcamp Grommets

Kan je al surfen en wil je nóg beter leren surfen?

Bij Dreams Surfschool kun je deze zomer les krijgen van de beste surfers van Nederland op het Dreams Grommet Surfcamp!

Iedere zomer kun je bij Dreams nog beter leren surfen. Speciaal voor kids (tussen de 9 en 16 jaar) die al kunnen surfen en verder willen leren. We concentreren ons 2 dagen volledig op alles wat “surf” is. Onder begeleiding van getrainde surfinstructeurs en wedstrijdsurfers uit Nederland leer je nieuwe tricks en je surftechniek verbeteren. Er wordt gewerkt aan focus, techniek, conditie, wedstrijd surfen, surf forecasting en er wordt zelfs gefilmd en achteraf geanalyseerd.

Wil je graag meedoen met het Grommet Surfcamp? Schrijf je dan snel in!

Voor kinderen met surfervaring

Dreams Grommet surfcamp

Het Grommet Surfcamp bestaat uit 2 dagen, waarbij we je surfkunsten naar een next level gaan krijgen! Je kunt meedoen als je zelfstandig kunt surfen, dus je kunt zelfstandig naar de line-up (achter de golven) peddelen, je voelt je veilig in het water en kunt down-the-line surfen (schuin de golf af links of rechts). Ook moet je je eigen wetsuit en board hebben.

Wij zorgen ook dat je de hele dag genoeg gezond eten en drinken binnen krijgt. In de avond zorgen wij ook voor het diner. Als er geen golven zijn op de geplande data zullen we in overleg met de deelnemers een nieuwe datum zoeken of helaas moeten annuleren.

Data Grommet Surfcamp zomer 2023:
volgt zsm
Kosten: € 125,00 voor 2 dagen
Wij hanteren 1 surfcoach per 8 kids
Leeftijd: 9 t/m 16 jaar

Materiaal (surfboards, wetsuit en alle andere benodigde trainings materialen), professionele begeleiding van ISA gecertificeerde surfinstructeurs en wedstrijd surfers, gezonde lunch, drankjes, snacks, 1x diner en heel veel lol.

– surfervaring (minimaal take off en bottom turn)
– surfboard(s), wetsuit(s) en alles wat je normaal gebruikt als je gaat surfen.*
– zwemkleding, handdoek
– kleding aangepast op het weer en een extra warme trui/bij regen: extra setje kleding
– zonnebril/petje
– schoenen die dicht kunnen (veters/klittenband) en sokken voor longboarden/skateboarden en training
– eigen longboard en/of skateboard als je dat hebt
*geen eigen materiaal, overleg met ons welk board bij je past, dan leen je er een bij dreams surfschool.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een lifeguard diploma. Deze instructeurs zorgen naast de veiligheid ook elke dag weer voor het allerbelangrijkste: plezier maken! Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B en gezond bent. Geen zwemdiploma maar kun je goed zwemmen? Vraag dan de zwemverklaring aan.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormantrap, op het strand rechts naast Makani Beach.

Na inschrijving ontvangt u een inschrijfbevestiging met een webshop link voor een aanbetaling van € 17,50 (administratiekosten*).

Betaling (1 maand voor aanvang)
Een maand voor aanvang van het gereserveerde surfcamp volgt een email met aanvullende informatie en link voor de restbetaling. Het aanbetaalde bedrag wordt in mindering gebracht van het totaalbedrag.

wijzigen/annuleren
Het wijzigen van de gereserveerde surfcamp data kan in overleg op basis van beschikbaarheid.
Annuleren kan kosteloos tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van het gereserveerde surfcamp, na annulering zal het aanbetaalde bedrag worden teruggestort, minus *administratiekosten van €  17,50.
Bij annulering tot 1 week vooraf geldt een terugbetaling van 50% van de aanbetaling, minus *administratiekosten van €  17,50.
Bij onverwachte medische redenen is het mogelijk op een kortere termijn te annuleren, neem in dit geval per email of telefonisch contact op om de mogelijkheden te bespreken. Wij proberen zo coulant mogelijk met deze gevallen om te gaan.