SurfTeens

SurfTeens is surfles voor tieners, een soort club waar je iedere week surfles kan krijgen.

• Tijdsduur: 1,5 uur

• Leeftijd: vanaf 15 t/m 18 jaar

• 1 surfleraar per 6 deelnemers

Vanaf € 22,50 per les

SurfTeens bij Dreams Surfschool!

• Tijdsduur: 1,5 uur

• Leeftijd: vanaf 15 t/m 18 jaar

• 1 surfleraar per 6 deelnemers

Vanaf € 22,50 per les

SurfTeens

SurfTeens is een wekelijkse surfles voor tieners van 15 tot 18 jaar oud. De surfles duurt totaal 1,5 uur en is toegankelijk van beginners tot gevorderden. Surfen doe je tenslotte zelf en iedereen kan tips krijgen om verder te ontwikkelen. Of je nu één keer komt of iedere week, die keuze is aan jou.

Ben je na een paar lessen klaar voor het echte werk kun je bij Dreams Surfschool ook terecht om een board en wetsuit te huren, zo kun je diverse hardtop surfboards uittesten. Je kan ook terecht bij Dreams Shop om een eigen surfboard en wetsuit te kopen. We adviseren je graag wat het beste bij je past!

Surfles voor tieners

Tijdens de leukste surfles voor tieners in het Westland, SurfTeens, leer je alles wat je wil weten over surfen! Bij Dreams Surfschool leer je golfsurfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards. We starten je eerste surfles met een stukje theorie over stromingen, golven, getijden en meer en op het droge oefenen met peddelen en opspringen (pop-up).

Na je surfles nog lekker blijven hangen met de andere SurfTeens kan perfect bij de lokale strandtent Makani naast de surfschool. Of bij ons Surfcafé op het plein. Zandvoeten, wetsuits allemaal geen probleem hier….

Kosten: € 22,50 per losse les

Strippenkaart 10x surfkids: € 175,00
Strippenkaart 5x surfkids: € 90,00

Losse lessen € 22,50 per keer

Tijdsduur: 1,5u
Leeftijd: vanaf 15 t/m 18 jaar

Er is altijd 1 surfleraar per 6 deelnemers.