Surfles bij Dreams

Het eerste ritje op een golf tijdens de surfles is magisch mooi, de meeste surfers zijn zo verslaafd aan het gevoel dat ze nooit meer zullen stoppen met surfen!

Dreams geeft al een aantal jaren surfles in Nederland op het strand van Ter Heijde. Bij Dreams Surfschool kun je terecht voor surfles op alle niveau’s en voor alle leeftijden.

Surfles bij Dreams Surfschool!

Het eerste ritje op een golf tijdens de surfles is magisch mooi. De meeste surfers zijn zo verslaafd aan het gevoel dat ze nooit meer zullen stoppen met surfen!

Dreams geeft al een aantal jaren surflessen in Nederland op het strand van Ter Heijde. Bij Dreams Surfschool kun je terecht voor surfles op alle niveaus en voor alle leeftijden.

Wekelijks

Elke week surfles op je eigen niveau.

Privélessen

Krijg surfen sneller onder de knie met een privéles.

Groepen

Het ideale dagje uit met  vrienden, collega’s of familie.

Coaching

Speciaal voor alle surfers die toe zijn aan extra tips op maat.

Surfles op elk niveau bij Dreams Surfschool

Voor de jongste surfers vanaf 6 jaar (met zwemdiploma’s natuurlijk) is er de Dreams SurfKids surfles, een vaste les op 3 dagen in de week. Jongeren van 16 t/m 20 jaar kunnen bij ons terecht voor de SurfTeens surfles in Nederland. Volwassenen kunnen kiezen uit groepsles en privé surfles. Je kunt direct een strippenkaart kopen voor 3 daagse of 5 daagse groepslessen, zodat je zeker weet dat je genoeg ervaring hebt om zelf verder te oefenen. Na je surfles kun je ook een surfboard (en wetsuit natuurlijk) bij ons huren. Wil je graag een surfles kado doen? Dat kan ook met de Dreams Kadobon, online te bestellen in onze webshop of in onze ‘echte winkel’.

Eigen materiaal

Wil je zelf een surfboard kopen? Dat kan ook bij ons, in de surfshop! En als je dat al hebt, kan je ook aansluiten bij onze SURFfit les. Als je een vaste groep gezellig vindt en uitgedaagd wilt worden. Keuze genoeg dus!

Surf seizoen

Het surfles seizoen van Dreams Surfschool loopt van april t/m oktober. In november t/m maart geven wij op verzoek ook privé surflessen in Nederland.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.