Privélessen

Het eerste ritje op een golf is magisch mooi, de meeste surfers zijn zo verslaafd aan het gevoel dat ze nooit meer zullen stoppen met surfen!
Dreams geeft al een aantal jaren surflessen in Nederland op het strand van Ter Heijde. Bij Dreams Surfschool kun je terecht voor surflessen op alle niveau’s en voor alle leeftijden.

Privélessen

Dreams geeft al jaren surflessen in Nederland op het strand van Ter Heijde. Bij Dreams Surfschool kun je terecht voor lessen op alle niveaus en voor alle leeftijden.

De snelste manier om te leren surfen is een privé les. Doordat je een eigen instructeur hebt wordt de les geheel op jouw niveau aangepast. Ideaal voor een eerste les maar ook als je al surfervaring hebt is een SurfCoaching les de manier om je niveau een boost te geven!

Priveles Surfen

Een privéles is de ideale manier om te starten met surfen.

SurfCoaching

Krijg tips en antwoord op vragen die jij hebt over je surftechniek.

Priveles Bodyboarden

Leer alles over het surfen van golven met een bodyboard.

Priveles Suppen

Leren suppen op zee is een stuk actiever dan op een binnenwater!

Priveles Skimboarden

Er zijn allerlei coole tricks die je kunt leren met een skimboard!

Privé surflessen in Nederland voor iedereen!

Dreams Surfschool geeft diverse privé surflessen in zee. Naast natuurlijk een privé surfles, geven wij ook privéles in bodyboarden, suppen (stand up paddle boarding) en skimboarden. In een privéles is alle aandacht voor jou. Zo leer je op je eigen tempo. Een privéles kan geboekt worden vanaf 1 tot maximaal 5 personen.

Wil je langer in het water zijn? Na je surfles kun je ook een surfboard, bodyboard, sup of skimboard (en wetsuit natuurlijk) bij ons huren. Wil je zelf een surfboard, bodyboard, sup of skimboard kopen? Dat kan ook bij ons, in de surfshop!

Je kan deze ervaring ook kado doen met de Dreams Kadobon; online te bestellen in onze webshop of in onze ‘echte winkel’.

Surf Seizoen

Het surfles seizoen van Dreams Surfschool loopt van april t/m oktober. In november t/m maart geven wij op verzoek ook privé surflessen in Nederland.

Leerproces

Wij werken met ISA Lifeguard gediplomeerde instructeurs en maken gebruik van softtop surfboards met flexibele vinnen om ongelukken te voorkomen. Dit zorgt voor een leuk, veilig en snel leerproces. Lees en kijk voor meer informatie op de pagina’s van de verschillende lessen.

Heb je vragen? Mail of bel ons!

Materiaal (softtop surfboards, Sup, Boadyboard, Skimboard en wetsuits), professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol inbegrepen.

Bij een Surfcoaching sessie vragen wij je om je eigen materiaal mee te nemen.