Priveles Bodyboarden

Leer op een leuke manier over de zee en de golven.

• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 5 jaar met zwemdiploma A en B

• Eigen instructeur

• Altijd een lifeguard in het water

€45,- p.p.p.l

Privéles Bodyboarden bij Dreams Surfschool!

Leer op een leuke manier over de zee en de golven.

• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 5 jaar met zwemdiploma A en B

• Eigen instructeur

• Altijd een lifeguard in het water

€45,- p.p.p.l

Privé Bodyboardles

Bodyboarden is vanaf het eerste moment leuk, zodra je met het schuim van een golf op je bodyboard wordt meegenomen terug richting het strand kun je alleen nog maar lachen. Wat is dit leuk om te doen!

Wil je zo snel mogelijk goed leren bodyboarden, boek dan een privé bodyboardles bij Dreams Surfschool. Tijdens de privé bodyboardles heb je één op één contact met de instructeur waardoor je het bodyboarden sneller onder de knie krijgt. De bodyboardles wordt volledig aangepast op jouw niveau.

Vind je het gezelliger om met een vriend, vriendin of partner te bodyboarden? De privé bodyboardles kun je ook boeken als klein groepje.

Hoe ziet een privé bodyboardles er uit?

De privé bodyboardles duurt 1 uur in totaal. We starten de privé bodyboardles met een theorie gedeelte waar je meer leert over de stromingen en getijden en veiligheid. Dit zal ongeveer een kwartier in beslag nemen. Daarna trek je een wetsuit aan en vervolgens gaan we 3 kwartier de zee in, om de theorie in praktijk te brengen.

Progressie

Je leert tijdens de eerste bodyboardles de basis van het bodyboarden. Je leert de golf timen, rechtdoor met de golf mee bodyboarden en uiteindelijk misschien wel down-the-line bodyboarden. Is het voor jou niet de eerste keer op een bodyboard? Dan passen we de les natuurlijk aan zodat je op jouw niveau verder kunt leren.

Het eerste ritje op een golf is magisch mooi, de meeste bodyboarders zijn zo verslaafd aan het gevoel, dat ze nooit meer zullen stoppen met bodyboarden! Bij Dreams leer je bodyboarden onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren leraar op softtop bodyboards.

Doorpakken?

Na een privéles bodyboarden kun je ook een wetsuit en bodyboard huren. Wil je graag je eigen bodyboard en wetsuit? Bij onze surfshop Dreams Shop helpen we graag bij het maken van je keuze uit de verschillende bodyboards, swimfins en wetsuits.

Kosten:

• voor 1 persoon: € 45,00
  • voor 2 personen: € 80,00
  • voor 3 personen: € 115,00
  • voor 4 personen: € 145,00
  • vanaf 5 personen: € 30,00 p.p.

Tijdsduur: 1 uur
Leeftijd: vanaf 5 jaar met zwemdiploma A en B

Een losse workshop bodyboarden voor groepen groter dan 10 personen is ook mogelijk bij ons.

Materiaal (Bodyboard en wetsuits), professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol inbegrepen.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. We maken gebruik van softtop surfboards, deze boards zijn zachter dan reguliere surfboards. Wij werken met gecertificeerde instructeurs, die in bezit zijn van een lifeguard diploma. Deelname aan surflessen kan uitsluitend als je in bezit bent van zwemdiploma’s A en B en gezond bent.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.