Priveles Skimboarden

Leer allerlei coole tricks op een skimboard.

• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 5 jaar + zwemdiploma A

• Eigen instructeur

€ 45,- p.p.p.l

Skimboarden bij Dreams Surfschool!

Leer allerlei coole tricks op een skimboard.

• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 5 jaar + zwemdiploma A

• Eigen instructeur

€ 45,- p.p.p.l

Privé Skimboardles

Een privéles skimboarden betekent rennen, springen en vliegen door de branding. Een skimboard neem je makkelijk mee naar het strand en skimboarden kun je na deze privéles skimboarden heel goed zelf doen! Je leert tijdens de skimboardles alles wat je wil weten over skimboarden en natuurlijk hoe je moet skimboarden in de branding van de zee, als dat lukt dan volgen de bochtjes en trucjes. De les wordt volledig aangepast op jouw skimboardniveau.

De privéles skimboarden kun je ook boeken als klein groepje, met een vriend of vriendin, broer of zus samen.

Hoe ziet een privé skimboardles er uit?

We starten de privé skimboardles met een korte uitleg over het skimboarden. Daarna trek je een wetsuit aan (bij echt zomers weer niet nodig) en vervolgens gaan we richting de branding op zoek naar de beste plek om te skimboarden.

Wat leer je dan?

Je leert tijdens de privé skimboardles alles wat je moet weten over de basis om vervolgens lekker zelf verder te kunnen oefenen. Gaat de basis goed dan leren we allerlei coole tricks die je met een skimboard kan doen. Is het voor jou niet de eerste keer op een skimboard? Dan passen we de les natuurlijk aan zodat je op jouw niveau verder kunt leren.

Het leuke van skimboarden is, dat je het heel vaak kunt doen als je op het strand bent! Het lastige van skimboarden is, dat het op het eerste gezicht niet zo ingewikkeld lijkt. Gooien en erop springen en dan lekker door de branding glijden. Maar vergis je niet! Skimboarden is meer dan dat. Er komt behoorlijk wat timing en techniek bij kijken! Naast leuke tricks op vlak water, kun je met een foam skimboard ook een golfje surfen in de shorebreak (branding direct op de kust). Een skimboard neem je makkelijk mee onder je arm op de fiets en is goed betaalbaar als je het vergelijkt met een surfboard. Bij Dreams leer je skimboarden onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren leraar.

De smaak te pakken?

Na een privé skimboardles kun je ook een wetsuit en skimboard huren. Wil je graag je eigen skimboard en wetsuit? Bij onze surfshop Dreams Shop helpen we graag bij het maken van je keuze uit de verschillende skimboards en wetsuits.

Kosten:

• voor 1 persoon: € 45,00
  • voor 2 personen: € 80,00
  • voor 3 personen: € 115,00
  • voor 4 personen: € 145,00
  • vanaf 5 personen: € 30,00 p.p.

Tijdsduur: 1 uur

Leeftijd: vanaf 5 jaar met zwemdiploma A en B

Voor een workshop skimboarden voor groepen groter dan 10 personen kun je ook terecht bij ons.

Materiaal (Skimboard en wetsuits), professionele begeleiding en natuurlijk heel veel lol inbegrepen.