Privéles Suppen

Een ontspannen en leerzame les op zee. Leer de basis van het suppen.

• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 10 jaar

• 1 op 1 les

• Altijd een lifeguard in het water

vanaf € 45,- p.p.p.l

Suppen bij Dreams Surfschool!

Een ontspannen en leerzame les op zee. Leer de basis van het suppen.

• Tijdsduur: 1 uur

• Leeftijd: vanaf 10 jaar

• 1 op 1 les

• Altijd een lifeguard in het water

vanaf € 45,- p.p.p.l

Suppen

Heb je altijd al willen leren Suppen op zee, dan is dit je kans! Bij Dreams Surfschool kun je veilig leren suppen op een soft-sup. Je leert uiteraard eerst door de branding heen komen en je balans vinden op de Sup. Daarna begint het echte werk, peddelen, draaien, techniek hoe je op je sup klimt als je er vanaf gevallen bent en als je wil, golven surfen, op de sup.

De privéles suppen kun je ook boeken als klein groepje, gezellig samen met een vriend of vriendin of partner.

Lekker ontspannen op zee met een privéles suppen!

Stand Up Paddle Boarding (oftewel suppen) is een relaxte bezigheid. Staand op een sup heb je een heerlijk uitzicht op de kustlijn, de duinen en kom je helemaal tot rust. Als je kunt blijven staan tenminste, want het wiebelt toch wel een beetje in het begin.

De les inhoud

Tijdens de privéles suppen heb je één-op-één contact met de instructeur waardoor je het suppen sneller onder de knie krijgt. De les wordt volledig aangepast op jouw niveau. Onze instructeurs zorgen ervoor dat je de beginselen van het suppen onder de knie krijgt en met een gerust hart kunt peddelen. Perfect voor wie surfen te intensief vindt en het wat rustiger aan wil doen! Bij Dreams Surfschool kun je veilig leren suppen op een soft-sup.

Lesduur

De sup les duurt normaal 1 uur in totaal. We starten de sup les met een kort theorie gedeelte waar je meer leert over de stromingen en getijden en veiligheid. Dit zal een paar minuten in beslag nemen. Daarna trek je een wetsuit aan en vervolgens gaan we de zee op, om de theorie in praktijk te brengen.

De smaak te pakken?

Na de les zelf nog een aantal uurtjes suppen? Huur dan het materiaal bij Dreams Surfschool.

Kosten:

• voor 1 persoon: € 45,00
  • voor 2 personen: € 80,00
  • voor 3 personen: € 115,00
  • voor 4 personen: € 145,00
  • vanaf 5 personen: € 30,00 p.p.

Tijdsduur: 1 uur

Leeftijd: vanaf 10 jaar

Op zoek naar een leuke dag op het strand? Dat kan ook bij Dreams Surfschool met allerlei leuke strandactiviteiten voor familie of een team van je leukste collega’s.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.