Privéles Surfen

Één op één contact met de instructeur waardoor je het surfen sneller onder de knie krijgt

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: Voor iedereen met zwemdiploma A en B

• Eigen instructeur

• Altijd een Lifeguard in het water

Privéles bij Dreams Surfschool!

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: vanaf 5 jaar met zwemdiploma A en B

• Eigen instructeur

• Altijd een Lifeguard in het water

1 pers. / 2uur: € 80,00
2 pers. / 2uur: € 140,00
3 pers. / 2uur: € 160,00
4 pers. / 2uur: € 180,00
5+ pers. / 2uur: € 37,70 p.p.

Privé Surfles

Wil je zo snel mogelijk goed leren surfen, boek dan een privé surfles bij Dreams Surfschool! Tijdens de privé surfles heb je één op één contact met de instructeur waardoor je het surfen sneller onder de knie krijgt. De les wordt volledig aangepast op jouw surf-niveau.

Vind je het gezelliger om met een vriend, vriendin of partner te surfen? De privé surfles kun je ook boeken als klein groepje.

Hoe ziet een privé surfles er uit?

De privé surfles duurt twee uur in totaal. We starten de privé surfles met een theorie gedeelte waar je meer leert over de stromingen, getijden en veiligheid. Dit zal ongeveer een kwartier in beslag nemen. Daarna trek je een wetsuit aan en vervolgens gaan we anderhalf uur de zee op, om de theorie in praktijk te brengen. Bij Dreams leer je surfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards zodat de veiligheid gewaarborgd kan worden.

Wat leer je tijdens de les?

Je leert tijdens de eerste surfles de basis van het golfsurfen. Je leert peddelen voor een golf, pronen, opstaan en rechtdoor surfen op het schuim. Is het voor jou niet de eerste keer op een surfboard? Dan passen we de les natuurlijk aan zodat je op jouw niveau verder kunt leren.

Doorpakken!

Wil je na deze surfles nog meer leren, dan kun je er ook voor kiezen om mee te doen met onze groepsles om zo de techniek nog beter onder de knie te krijgen en in veel verschillende surfcondities te weten waar je op moet letten.

Na een aantal surflessen kun je ook zelfstandig een wetsuit en surfboard huren. Wil je graag je eigen surfboard en wetsuit? Bij onze surfshop Dreams Shop helpen we graag bij het maken van je keuze uit de verschillende surfboards en wetsuits.

Kosten voor
1 persoon: € 80,00 voor 2 uur
2 personen: € 140,00 voor 2 uur
3 personen: € 160,00 voor 2 uur
4 personen: € 180,00 voor 2 uur 5-9 personen: € 37,70 p.p.

Meer personen? bekijk deze pagina voor groepen.
Of neem contact met ons op.

Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)
Leeftijd: vanaf 5 jaar met zwemdiploma A en B

Voor wekelijkse groepsles surfen en een workshop surfen voor groepen groter dan 10 personen kun je ook terecht bij ons.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.