Groepen

Surfen is verslavend leuk, ervaar het zelf!

Dreams geeft al jaren surfles voor groepen op het strand van Ter Heijde. Bij Dreams Surfschool kun je terecht voor surfles met je gezin, familie, collega’s, vriendengroep, vrijgezellenuitje en verenigingen.

Surfles voor groepen

Surfen is verslavend leuk, ervaar het zelf!

Familie Surfen

Gezellig wat actiefs op het strand samen met je familie.

Vrijgezellen

Een leuke vrijgezellen dag organiseren? Dit is wat voor jullie!

Bedrijfsuitje

Eens iets anders doen met je collega’s?

Dit wordt de ervaring waar jullie nog jaren over napraten!

Surfles voor groepen

Bij Dreams Surfschool kun je met verschillende groepen terecht voor een surfles (workshop). Bijvoorbeeld met je eigen gezin, of misschien wel de hele familie bij elkaar! Of ga met vrienden of collega’s eens een nieuwe uitdaging aan! Kortom, genoeg mogelijkheden om het golfsurfen in de Noordzee eens uit te proberen. Een surfles is een ervaring die je niet snel zal vergeten!

Surf seizoen

Het surfles seizoen van Dreams Surfschool loopt van april t/m oktober. Buiten deze maanden is de zeewater temperatuur wat minder aangenaam voor een

Maak een actief uitje compleet met een hapje en drankje.

Om een actief teamuitje helemaal compleet te maken met een hapje en drankje, kun je terecht bij onze gezellige buren van Makani Beach. Geniet samen van een ontspannen lunch met diverse luxe broodjes, een goedgevulde borrelplank met diverse hapjes voor tussendoor en sluit een heerlijke en actieve stranddag af met een uitgebreid BBQ buffet met het hele gezelschap. A la carte bestellen kan natuurlijk ook.
Bekijk hier de menukaart.

Doorpakken?

Ben je na deze surfles helemaal verslaafd aan het gevoel van golven surfen, doe dan zeker een keer mee met onze groepsles. Vervolgens kun je ook een surfboard (en wetsuit natuurlijk) bij ons huren. Wil je zelf een surfboard kopen? Dat kan ook bij ons, in de surfshop! Wil je graag een surfles kado doen? Dat kan ook met de Dreams Kadobon, online te bestellen in onze webshop of in onze ‘echte winkel’.

Heb je vragen? Mail of bel ons!