Bedrijfsuitje Surfen

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: alle leeftijden

• 1 surfleraar per 6 personen.

• Altijd een lifeguard in het water

€30,- p.p.p.l

vanaf 10 personen

Met je collega’s surfen bij Dreams Surfschool!

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• Leeftijd: alle leeftijden

• 1 surfleraar per 6 personen.

• Altijd een lifeguard in het water

€30,- p.p.p.l

vanaf 10 personen

Bedrijfsuitje aan zee

Wil je eens iets anders doen met je collega’s? Dan zit je goed bij Dreams Surfschool. Volg samen eens een surfles op het strand van Ter Heijde, dat is nog eens een uitdaging! Dreams biedt een breed scala aan anders-dan-anders workshops op het strand en locatie. Je kunt kiezen uit diverse actieve workshops voor een bedrijfsuitje aan zee.

Je kunt kiezen uit een van de echte Dreams sporten, strandactiviteiten, creatieve workshops en ontspannen workshops. Je kunt rustig beginnen met een heerlijke cappuccino of kopje thee, bijkomen tijdens de lunch en afsluiten met een strand barbecue en/of een verfrissend drankje bij Makani Beach.

Een onvergetelijk bedrijfsuitje aan zee!

Dreams biedt een breed scala aan anders-dan-anders workshops op het strand en locatie. Je kunt kiezen uit verschillende ontspannende workshops, verschillende (strand) spellen, creatieve workshops en sportieve workshops, stuk voor stuk gegeven door gedreven en gepassioneerde professionals. Je kunt een eigen pakket samenstellen van verschillende activiteiten, zodat er voor iedereen een passende workshop aanwezig is.

Het maakt niet uit of je op zoek bent naar een losse activiteit, of een hele daginvulling, bij ons is alles mogelijk! Wij zorgen dat jullie een te gekke, onvergetelijke dag zullen beleven waar jullie nog lang over zullen napraten! Je kunt bij ons terecht met groepen van 5 t/m 150 personen. Bij onze buren Makani Beach kun je altijd terecht voor een heerlijk hapje en drankje op het strand. Of natuurlijk bij ons in het Surf Café.

Kosten: € 30,00 per persoon (geldig vanaf 10 personen)
Tijdsduur: 2 uur
Wij hanteren 1 surfleraar per 6 personen.
Leeftijd: alle leeftijden

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.