Familie Surfen

• Elke zaterdag 14:30*

• Leeftijd: vanaf 6 jaar met zwemdiploma A+B
    Voorwaarde familiesurfen: minimaal 2 kinderen onder de 18 jaar

• 1 surfleraar per 6 personen.

• Altijd een lifeguard in het water

€ 25,- p.p.

Surfen met de familie bij Dreams Surfschool!

• Vanaf 5 personen kun je je eigen datum en tijd kiezen

• Leeftijd: vanaf 6 jaar met zwemdiploma A+B
    Voorwaarde familiesurfen: minimaal 2 kinderen onder de 18 jaar

• 1 surfleraar per 6 personen.

• Altijd een lifeguard in het water

€ 25,- p.p.

Familie Surfen

Gezellig wat actiefs op het strand samen met je familie of gezin doen bij Dreams Surfschool. Dat kan met een familie surfles. Je leert golfsurfen met je eigen gezin of de hele familie. Familie surfen is toegankelijk voor ouders met kinderen vanaf 6 jaar, met A+B diploma.

Heerlijk even een paar uur lol maken in zee is een geweldig leuke ervaring waar jullie nog lang van zullen nagenieten.

Iets leuks doen met je gezin, plan eens een dagje aan zee.

Ze zeggen niet voor niets, familys who surf together, stay together. Surfen is echt zo’n bezigheid waarbij leeftijd niet uitmaakt. Sterker nog, de kans is groot dat de kinderen het er beter vanaf brengen dan de ouders. Samen met je gezin een surfles doen is vooral erg leuk, je bent buiten bezig, leert wat nieuws en ontdekt misschien wel een nieuwe gedeelde hobby. Wie weet plannen jullie wel een surfvakantie met het gezin in de toekomst…

Bij Dreams Surfschool krijg je familie surfles in kleine groepjes van maximaal 6 personen per instructeur. Zo is er voldoende aandacht per persoon en leer je sneller surfen. De familie surfles duurt 1,5 uur in totaal. We starten de surfles met een theorie uitleg over stromingen en getijden en veiligheid. Dit zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen. Daarna trekken jullie een wetsuit aan en vervolgens gaan we anderhalf uur de zee op, om de theorie in praktijk te brengen. Je leert tijdens de eerste surfles de basis van het golfsurfen. Je leert peddelen voor een golf, opstaan en rechtdoor surfen op het schuim.

Maak een actief uitje compleet met een hapje en drankje.

Om een actief teamuitje helemaal compleet te maken met een hapje en drankje, kun je terecht bij onze gezellige buren van Makani Beach. Geniet samen van een ontspannen lunch met diverse luxe broodjes, een goedgevulde borrelplank met diverse hapjes voor tussendoor en sluit een heerlijke en actieve stranddag af met een uitgebreid BBQ buffet met het hele gezelschap. A la carte bestellen kan natuurlijk ook.

Bekijk hier de menukaart.

Na deze surfles kunnen volwassenen verder met onze vervolg surflessen of nog een privéles om zo de techniek beter onder de knie te krijgen. Na een aantal lessen weet je dan genoeg om zelfstandig verder te leren. Voor kinderen zijn er de surfkids lessen, een wekelijkse surfles waarbij kinderen spelenderwijs beter leren surfen. Natuurlijk kun je ook nog een keer met familie surfen meedoen! Bij Dreams leer je surfen onder begeleiding van een gecertificeerde en ervaren surfleraar op softtop surfboards.

Kosten: € 25,00 per persoon (bij minimaal 5 deelnemers of groepsles)
Voor 2 of 3 personen rekenen wij een priveles (zie link)
Tijdsduur: 1,5 uur
Wij hanteren 1 surfleraar per 6 personen.
Leeftijd: vanaf 6 jaar met zwemdiploma A + B

TIP!
Op Moederdag en Vaderdag organiseert Dreams een speciale surfles voor kinderen die mama of papa graag eens willen verassen met een surfles.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.