Vrijgezellendag

• Veelzijdig! Voor ieder wat wils

• Naast surfen ook o.a. raften, powerkiten, suppen, beachgames

• Surfles vrijgezellenfeest

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• 1 surfleraar per 6 personen.

• Altijd een lifeguard in het water

vanaf € 30,- p.p.

Vrijgezellendag bij Dreams Surfschool!

• Veelzijdig! Voor ieder wat wils

• Naast surfen ook o.a. raften, powerkiten, suppen, beachgames

• Surfles vrijgezellenfeest

• Tijdsduur: 2 uur (inclusief omkleden)

• 1 surfleraar per 6 personen.

• Altijd een lifeguard in het water

vanaf € 30,- p.p.

Vrijgezellendag aan zee

Met je vrienden en/of vriendinnen een surfles doen op een vrijgezellendag aan zee! Bij Dreams Surfschool in het relaxte Ter Heijde aan zee ben je lekker bezig op het strand.

Is surfen niet helemaal je ding? Naast surfen kun je bij ons ook nog andere actieve, creatieve of ontspannen workshops doen. Zo organiseer je eenvoudig een geslaagde vrijgezellendag op het strand! Je kunt kiezen uit een van de echte Dreams sporten, strandactiviteiten, creatieve workshops en ontspannen workshops.

Je kunt bijvoorbeeld rustig beginnen met een heerlijke cappuccino of kopje thee in ons Surf Café, bijkomen tijdens de lunch en afsluiten met een strand barbecue en/of toasten met een verfrissend drankje bij onze buren: Makani Beach.

Vrijgezellendag, vrijgezellenuitje, vrijgezellenfeest, hoe je het ook noemt… Vier het aan zee!

Een uitdagende vrijgezellen dag aan zee!

Voor iedereen die echt een keer wat anders wil doen met een vrijgezellendag: kom naar Dreams met je vrienden of vriendinnen. Wij hebben genoeg actieve, creatieve en ontspannen workshops waar je nog lang over zal napraten! In combinatie met wat te eten en drinken bij onze buren Makani Beach is alles binnen handbereik. Je kunt een eigen pakket samenstellen van activiteiten, zodat er voor iedereen een leuke workshop te volgen is. We hebben diverse activiteiten op het strand, in zee en op het droge.

Maak een actief uitje compleet met een hapje en drankje.

Om een actief teamuitje helemaal compleet te maken met een hapje en drankje, kun je terecht bij onze gezellige buren van Makani Beach. Geniet samen van een ontspannen lunch met diverse luxe broodjes, een goedgevulde borrelplank met diverse hapjes voor tussendoor en sluit een heerlijke en actieve stranddag af met een uitgebreid BBQ buffet met het hele gezelschap. A la carte bestellen kan natuurlijk ook. Bekijk hier de menukaart.

Het maakt niet uit of je op zoek bent naar een losse activiteit, of een hele daginvulling, bij ons is alles mogelijk! Wij zorgen dat jullie een te gekke, onvergetelijke dag zullen beleven die jullie niet snel zullen vergeten! Je kunt bij ons terecht met groepen vanaf 5 personen. Je kunt er een hele dag van maken en t/m zonsondergang blijven genieten van het relaxte strandleven.

Kosten: € 30,00 per persoon (geldig vanaf 10 personen)
Tijdsduur: 2 uur
Wij hanteren 1 surfleraar per 6 personen.

Zwemkleding en een handdoek. Bij zonnig weer: waterproof zonnebrand voor je gezicht.

Mochten de weersomstandigheden zó slecht zijn dat de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, bieden wij altijd een passend alternatief zoals bijvoorbeeld bodyboarden of surfskaten.

Dreams Surfschool
op het strand van Ter Heijde. Strandopgang Karel Doormanweg, na de trappen rechts naast Makani Beach.

De betaling van de les kan voorafgaand online via ons boekingssysteem. Na het boeken van een les, krijg je bevestiging e-mail, met daarin een link om de betaling te voldoen.