Vakantie activiteiten

• In de schoolvakanties

• Tijdsduur: 1,5 uur per les

• Locatie: Ter Heijde en Monster

Vakantie activiteiten bij Dreams Surfschool!

• In de schoolvakanties

• Tijdsduur: verschilt per keer

• Locatie: Ter Heijde en Monster

Vakantie Activiteiten voor kids

Je hoeft je niet te vervelen in je vakanties, want we hebben (bijna) altijd een leuk programma met extra activiteiten boven op onze wekelijkse lessen zoals bijvoorbeeld BMX-en en graffiti. Klik op de knop “Ik doe mee”, om de activiteiten te bekijken.

Schrijf je snel in voordat het vol is!

Dreams lesrooster vakantie activiteiten

Extra lessen overzicht
Voor een overzicht van de lessen klik op IK DOE MEE! je gaat dan automatisch naar onze digitale agenda.

Locaties:
Indoor/skatepark: Dreams Playground | Frans Halsstraat 19a Monster
Outdoor/street: Dreams Shop |
Karel Doormanweg 23 Ter Heijde
Strand: Dreams Surfschool | Karel Doormantrap 2 Ter Heijde

Alle lessen zijn inclusief materiaal.
Kledingtip: buitenspeel-kleren aan en schoenen die vast kunnen met veters/klittenband.

Geheel online aan te melden en te betalen.
Inschrijven en betalen via https://dreams.vikingbookings.com/
Alle lessen (incl. reguliere wekelijkse lessen) zijn los te boeken, zonder verplicht abonnement.

Bij Dreams staat veiligheid voorop. Daarom maken wij gebruik van de beste materialen, die goed onderhouden worden. Bij ons is het dragen van beschermers en een helm verplicht tijdens de skateboardlessen. Ook als je al kan skaten. Bij skateboarden hoort vallen. Zonder vallen kun je niet leren skateboarden. Gelukkig hebben we beschermers, helmen en pleisters.